Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Τρομερές καταγγελίες της Σταμάτη: Ο Παπανδρέου έπαιρνε μίζες, ο Σημίτης ήταν ο αρχηγός της συμμορίας!



Posted by olympiada στο Μαρτίου 22, 2017

ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ

Κατάθεση φωτιά από την σύζυγό του Άκη Τσοχατζόπουλου, που μάλιστα δίνει συγκεκριμένα στοιχεία για τις μίζες και τους αποδέκτες!

Από ποιον ξένο ηγέτη υποστηρίζει ότι πήρε μίζα – μαμούθ ο Γιώργος Παπανδρέου.

Νονός ο Σημίτης!

«Εγώ είμαι αυτή τη στιγμή, η φωνή και η διαθήκη του άνδρα μου, υπάρχουν πράγματα που τα έχει γράψει και θα δοθούν εκεί που πρέπει» είπε η Βίκυ Σταμάτη, συνεχίζοντας για δεύτερη ημέρα την απολογία της, αναφερόμενη στον Άκη Τσοχατζόπουλο ο οποίος νοσηλεύεται στην εντατική μετά από επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε.

Η Βίκυ Σταμάτη κατά τη διάρκεια της απολογίας της, για τις «χρυσές μίζες» των εξοπλιστικών ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων επιχείρησε να ενισχύσει τους ισχυρισμούς της ότι είναι θύμα πολιτικής σκευωρίας που στήθηκε σε βάρος του Άκη Τσοχατζόπουλου και της οικογένειας του. Και αφού διευκρίνισε απευθυνόμενη στο δικαστήριο «είμαι κάτω από φαρμακευτική αγωγή για να μπορώ να σας μιλήσω» εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση προς πάσα κατεύθυνση υποστηρίζοντας πως «κάποιοι άνθρωποι φέρθηκαν εγκληματικά απέναντι στον Τσοχατζόπουλο και την οικογένεια του».

Ο Σημίτης και το «δαχτυλίδι»

Η Βίκυ Σταμάτη απολογούμενη προσπάθησε να βάλει στο κάδρο της υπόθεσης τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Σημίτη λέγοντας πως ο Άκης Τσοχατζόπουλος της εκμυστηρεύτηκε, μέσα στη φυλακή μία εβδομάδα μετά την προφυλάκιση της, πως ο Κώστας Σημίτης έδωσε το «δακτυλίδι» στον Γιώργο Παπανδρέου με τον όρο να εξοντώσει το σύζυγο της καθώς πίστευε, όπως είπε, «πως ο Παπανδρέου δεν θα άντεχε πολύ. Ο φόβος του ήταν ο Τσοχατζόπουλος».

Η κατηγορούμενη δέχτηκε βροχή ερωτήσεων από έδρας όταν επανέλαβε τις καταγγελίες που είχε κάνει για τον Γιώργο Παπανδρέου στον εισαγγελέα και είχαν φτάσει μέχρι τη Βουλή.

«Ο άνδρας μου είπε ότι ο Σημίτης είναι «νονός». Ο Παπανδρέου έχει σκοπό να μας εξοντώσει. Δέχθηκε χρήματα από ξένο ηγέτη του αραβικού κόσμου (σ.σ. μετά από επίμονες ερωτήσεις ανέφερε το όνομα του Αραφάτ) τα οποία ζήτησε να σταλούν στον Τσοχατζόπουλο. Ο πρέσβης της χώρας επισκέφθηκε τον Τσοχατζόπουλο, του είπε υπάρχει αυτό το ποσό για σένα και ο άνδρας μου απάντησε πως δεν το γνωρίζει. Του είπε υπάρχει ένα τεράστιο ποσό που αφορά τον Παπανδρέου. Ο πρέσβης είχε σχέσεις με τον επιχειρηματία Τζορτζ Χάλακ και ο άνδρας μου του είπε να επισκεφθεί αυτόν. Ο Παπανδρέου που δεν είναι χαζός, φρόντιζε να αλλάξει και νόμισμα στα χρήματα». Ωστόσο, στη συνέχεια παραδέχτηκε πως δεν γνωρίζει αν έγινε παραλαβή των χρημάτων. «Αυτό που ξέρω είναι ότι ανευρέθηκαν στη λίστα Λαγκάρντ, ψάχνουν να βρουν τη μαμά τους (Παπανδρέου) δεν ξέρουν αν είναι» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Ο εφιάλτης»

Στο στόχαστρο της Βίκυς Σταμάτη μπήκε για μια ακόμη φορά ο συγκατηγορούμενος της και εξάδελφος του Άκη Τσοχατζόπουλου Νίκος Ζήγρας τον οποίο αποκάλεσε «εφιάλτη». «Έχει κόμπλεξ γιατί ήθελε να είναι ο Άκης στη θέση του Άκη» είπε και συμπλήρωσε «Σήμερα ο Τσοχατζόπουλος βρίσκεται στην εντατική χωρίς ένα ευρώ στην τσέπη. Ο Ζήγρας βρέθηκε στη Γερμανία σε μια κλινική που δεν μπορείτε να περάσετε ούτε εσείς απ έξω κυρία Πρόεδρε η οποία στοίχιζε 50 εκατ. που τα πλήρωσε ο Τσοχατζόπουλος και ο Ζήγρας τα εισέπραξε μετά από το ΙΚΑ» τόνισε.

Τα πυρά της δέχτηκε και ο Γιάννης Σμπώκος υποστηρίζοντας πως άνθρωπος από το περιβάλλον του συζύγου της , της είχε πει ότι εν αγνοία του εκείνος εμφανιζόταν ως η «τσάντα» του Άκη Τσοχατζόπουλου. «Αυτό μου το είπε και δημοσιογράφος πρώτης γραμμής που με επισκέφθηκε το 2000. Εν άγνοια του Άκη έβαζαν ετικέτες στον εαυτό τους».

Αλλά και η πρώην σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου εμφανίστηκε από την Βίκυ Σταμάτη ως ένα από τα πρόσωπα που «τους κατέστρεψε». «Η Μολντενχάουερ μια φορά μου είπε στο τηλέφωνο θα σας καταστρέψω, το κατάφερε μας κατάστρεψε.

Πρόεδρος: Εκείνη σας κατέστρεψε;

Κατηγορούμενη: Ως ένα βαθμό ναι, γιατί είχε πολύ καλές σχέσεις με την Μαργαρίτα Παπανδρέου.

«Ωραία είναι μία ευκαιρία να αποκτήσουμε και λίγο στιλ»

«Όταν μετακινήθηκα στο διαμέρισμα της Νεοφύτου Δούκα, κάποια στιγμή δέχθηκα τηλεφώνημα από την πρώην σύζυγο του άνδρα μου. Μου είπε ότι ένα τραπέζι και μία καρέκλα πρέπει να επιστραφούν γιατί αγοράστηκαν στο όνομα Τσοχατζόπουλου. «Ωραία είναι μία ευκαιρία να αποκτήσουμε και λίγο στιλ» της απάντησα» είπε στη συνέχεια η Βίκυ Σταμάτη η οποία τόνισε πως ο πρώην υπουργός είχε και άλλες εξωσυζυγικές σχέσεις πριν από εκείνη.

Η Βίκυ Σταμάτη αναφερόμενη στον πυρήνα της κατηγορίας που αντιμετωπίζει αρνήθηκε οποιαδήποτε εμπλοκή της στην υπόθεση. «Ο άνδρας μου έκανε τη διαδικασία και σε μένα ερχόντουσαν 40 χιλ ελβετικά φράγκα. Αυτά τα χρήματα εγώ χρόνια δεν τα έχω χρησιμοποιήσει παρότι θα μπορούσα» είπε αναφερόμενη στον λογαριασμό που κατηγορείται ότι διατηρούσε στη UBS και όπως ισχυρίστηκε αφορούσε ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο.

«Είτε τους αρέσει είτε όχι εγώ δεν έχω καμία σχέση με το θέμα. Φέρθηκα πολύ γενναία και αναφέρθηκα σε γεγονότα που έχουν σχέση με ηγετική του Αραβικού κόσμου και έναν πρώην πρωθυπουργό… Εγώ είμαι αυτή τη στιγμή, η φωνή και η διαθήκη του άνδρα μου, υπάρχουν πράγματα που τα έχει γράψει και θα δοθούν εκεί που πρέπει» κατέληξε.

Newsbeast.gr

  • Δημοσίευση: Αργύριος Μαρινάκης Έλλην Πολίτης
    Σάς άρεσε;
    Γίνετε αναγνώστες τής Ιστοσελίδος μας μέ ένα κλίκ, επάνω δεξιά στήν αρχή τής σελίδος
    Σχολιάστε!!!
    Διαδώστε!!!!
    23/3/2017 - 255 - 33786
    Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου