Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

~ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΔΟΥΛΩΤΟ ΣΟΥΛΙΩΤΗ ~ Καπετὰν Λάμπρος Τζαβέλλας





~ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΔΟΥΛΩΤΟ ΣΟΥΛΙΩΤΗ ~ Καπετὰν Λάμπρος Τζαβέλλας
~ ΙΟΥΛΙΟΣ 1792 ~ ὁ Ἀλῆς (πασσάς) κρατοῦσε, μεταξὺ τῶν αἰχμαλώτων του, καὶ τὸν υἱὸ τοῦ Λάμπρου, τὸν Φῶτο. Ἐπιστρέφοντας ὅμως στὸ Σοῦλλι ὁ Λάμπρος ἀνήγκειλε στοὺς συμπατριῶτες του πὼς πρέπει νὰ θεωρηθοῦν νεκροὶ οἱ συλληφθέντες καὶ φυσικὰ ἔστειλε μία θαυμασία ἐπιστολή-ἀπάντησιν στὸν τύραννο. 

~ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΔΟΥΛΩΤΟ ΣΟΥΛΙΩΤΗ ~
«Άλῆ Πασσᾶ, χαίρομαι ὅπου ἐγέλασα ἕναν δόλιον. Εἶμαι ἐδῶ νὰ διαφεντεύσω τὴν Πατρίδα μου ἐναντίον εἰς ἕναν κλέπτην. Ὁ Υἱός μου θέλει ἀποθάνει, ἐγὼ ὅμως ἀπελπίστως θέλω τὸν ἐκδικήσω πρὶν νὰ ἀποθάνω. Κἄποιοι Τοῦρκοι, καθὼς ἐσύ, θέλουν εἰπῇ, ὅτι εἶμαι ἄσπλαχνος πατέρας μὲ τὸ νὰ θυσιάσω τὸν υἱόν μου, διὰ τὸν ἐδικόν μου λυτρωμόν. Ἀποκρίνομαι, ὅ,τι ἐὰν ἐσὺ πάρῃς τὸ βουνὸν θέλεις σκοτώσει τὸν υἱόν μου μὲ τὸ ἐπίλοιπον τῆς φαμελίας μου, καὶ τοὺς συμπατριώτας μου, τότε δὲν θὰ ἠμπορέσω νὰ ἐκδικήσω τὸν θάνατόν μου, ἀμμὴ ἄν νικήσωμεν, θέλει ἔχω κι ἄλλα παιδία.
Ἡ γυναῖκα μου εἶναι νέα. Ἐὰν ὁ υἱός μου νέος, καθὼς εἶναι, δὲν μένῃ εὐχαριστημένος ν’ ἀποθάνῃ διὰ τὴν πατρίδα του, αὐτὸς δὲν εἶναι ἄξιος νὰ ζήσῃ, καὶ νὰ γνωρίζηται ὡς υἱός μου. Προχώρησε λοιπὸν ἄπιστε, εἶμαι ἀνυπόμονος νὰ ἐκδικηθῶ.
Ἐγὼ ὁ ὠμοσμένος ἐχθρός σου
Καπετὰν Λάμπρος Τζαβέλλας»

Αναδημοσίευση: Αργύριος Μαρινάκης Έλλην Πολίτης
Σάς άρεσε;; 
Γίνεται Αναγνώστης τής Ιστοσελίδος μας μέ ένα κλίκ, επάνω δεξιά στήν αρχή τής σελίδος μας.
Σχολιάστε!!!   
Μοιραστείτε το!!! 
Κοινοποιήστε το!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου