Καινής Διαθήκηςπροκύπτει, ότι ο Ιησούς Χριστός όχι μόνον δεν ήταν κήρυκας αγάπης όπως προβάλλεται, αλλά αντιθέτως προέβαινε σε κηρύγματα απίστευτου μίσους, διχασμού και έντονου ανθελληνισμού.
Εδώ πρέπει να διευκρινίσουμε, ότι δεν πρόκειται για Έλληνες στο γένος και αυτό γίνεται φανερό από το ίδιο το κείμενο. Ας εξετάσουμε με προσοχή το επίμαχο απόσπασμα. Κατ' αρχήν οιΉταν μερικοί Έλληνες μεταξύ εκείνων που είχαν ανεβεί για να προσκυνήσουν κατά την εορτή. Αυτοί λοιπόν ήλθαν στον Φίλιππο ο οποίος ήταν από τη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας και του είπαν: 'Κύριε, θέλουμε να δούμε τον Ιησού'. Έρχεται ο Φίλιππος και το λέει στον Ανδρέα και ο Ανδρέας κι ο Φίλιππος το λέγουν στον Ιησού. Ο Ιησούς αποκρίθηκε σ' αυτούς: 'Ήλθε η ώρα για να δοξαστεί ο υιός του ανθρώπου'(κατά Ιωάννηιβ΄20-23). Αυτό είναι το περίφημο απόσπασμα στο οποίο κατά κόρον αναφέρονται οι ελληνορθόδοξοι στην προσπάθειά τους να δείξουν, ότι ο Ιησούς δήθεν αγαπούσε τους Έλληνες.
Έλληνεςαυτοί ανέβαιναν να προσκυνήσουν στην εορτή. Ποια ήταν αυτή η εορτή; Λίγες παραγράφους νωρίτερα, από την αρχή του ιβ΄ και εντεύθεν μας πληροφορεί, ότι επρόκειτο για το Πάσχα τη μεγάλη αυτή εβραϊκή εορτή. Και συνεχίζει:
Την επομένη μέρα πολύς κόσμος είχε έρθει για την εορτή, όταν άκουσαν ότι έρχεται ο Ιησούς στα Ιεροσόλυμα, πήραν κλάδους από φοίνικες και βγήκαν προς προϋπάντησή του κι έκραζαν: 'Ωσαννά, ευλογημένος να είναι εκείνος, που έρχεται στο όνομα του Κυρίου (του Γιαχβέ), ο βασιλεύς του Ισραήλ'. Ο δε Ιησούς βρήκε ένα μικρό όνο κι εκάθησε επάνω του, καθώς ήταν γραμμένο. Μη φοβάσαι, θυγατέρα Σιών, να ο βασιλεύς σου έρχεται καθισμένος σ' ένα πουλάρι όνουTo κείμενο μας μιλάει για το βασιλέα του Ισραήλ, όχι το βασιλέα της Ελλάδας και για τη θυγατέρα Σιών, όχι για τη θυγατέρα Ελλάδα. Το τι σχέση έχουν όλα αυτά με τους Έλληνες και το
Ελληνικό Πάσχα, που εορτάζουν οι σύγχρονοι Έλληνες, μόνον οι ελληνορθόδοξοι κύκλοι μπορούν να
ερμηνεύσουν.
ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΠΟΥ i ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΣΧΕΤΙΚΟ, ΝΕΑ ΚΑΡΤΕΛΑ
Με ορμητήριο τις Εβραϊκές κοινότητες στην Ελλάδα
δεν κήρυτταν το θείο λόγο σε κανένα παρά μόνο στους Ιουδαίους
Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας:Έλληνες σκυλιά των Εβραίων!
Μέχρι και Έλληνες έβαλε μέσα στο ιερό και μόλυνε τον άγιο τούτο τόπο
Ιησούς: Σκληρός και εκδικητικός
Όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου
Μη νομίσετε ότι ήλθα να βάλω ειρήνη στη Γή. Δεν ήλθα να βάλω ειρήνη, αλλά μάχαιρα
οι δώδεκα μαθητές έτοιμοι να σκοτώσουν αν χρειαζόταν
Αγαπάτε αλλήλους; φέρτε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου!
η χριστιανική συγχώρεση δίνεται υποκριτικά και επιλεκτικά
Ο Ιησούς ήταν ένας Εβραίος.
ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΕΤΟΣ ..αυτό το εβραϊκό τέρας μίσους προσκυνάει ο δήθεν μορφωμένος Ελλην σήμερα!
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΊ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ!!!!!ΓΙΑΥΤΟ ΓΕΜΗΣΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΔΩ!... ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΧΑ ΥΠΟΨΙΕΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΠΡΙΞΕΙ! ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΑ ΔΙΚΑΙΟ! ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑ ΑΠΑΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΟΣΑ ΠΟΣΤ, ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΒΑΤΙΣΜΟ!!!!!!!!!!,ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ!,ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΔΩ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΑΤΑ,,, ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΡΊΑ ΣΑΣ!Ο Ιησούς του Ναυή, Εβρ. יְהוֹשֻׁעַ Γιωσούα ή Γιεχωσούα μπεν Νουν, ήταν επιφανής ηγέτης του έθνους Ισραήλ, ΓΙΑΧΑΣΟΥΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ!!!!παρθένος Μαρία κοράνι στα εβραίικα,ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΑΒΑΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗΝ ΣΟΥΠΑ ΓΙΑΥΤΟ ΑΥΤΗ ΧΩΡΑ ΠΑΕΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΛΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΖΩΑ !!!!!ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ! ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΨΙΦΗΖΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΡΤΑΛΙΑ! ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΤΡΕΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΕΜΑΘΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ! ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΘΕΟ, ΟΤΙ ΤΟΥ ΠΟΥΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ ΚΟΙΝΟΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ,,
Αμέτρητοι οι θεοί που σταυρώθηκαν και αναστήθηκαν !! προ χρηστού ! δεύτερο μέρος,Οι εμπνευστές της χριστιανικής θρησκείας παρέλαβαν τους αρχαίους μύθους, τους άλλαξαν ελαφρώς και τους παρουσίασαν ως δική τους αποκάλυψη. Κανένας χριστιανός ιερέας δεν έχει απαντήσει ουσιαστικά στο ερώτημα, σε τι ακριβώς διαφέρει η σταύρωση κι η ανάσταση του χρηστού από τις αντίστοιχες των προαναφερθέντων θεών; στο λινκ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου