Το κράτος, σαν δεύτερος Μεσαίωνας, επιθυμεί την μείωση και εν συνεχεία στην κατάργηση των Αρχαίων Ελληνικών, τα οποία δήθεν διανοούμενοι και όσοι τους εισακούν, ονομάζουν νεκρή γλώσσα.
Οι εκάστοτε επιτήδειοι πατούν στον «ξύλινο» τρόπο, με τον οποίο διδάσκονται τα Αρχαία Ελληνικά και ζητούν την πλήρη κατάργησή τους, αντί να σκεφτούν αλλαγή στον τρόπο διδασκαλίας.
Θέλουν να καταργήσουν μια γλώσσα, η οποία κρύβει μέσα της έννοιες όπως η ελευθερία και η ανθρωπιά.
Θέλουν να καταργήσουν μια γλώσσα, η οποία κατακλύζει τις ξένες γλώσσες του πλανήτη με λέξεις.
Θέλουν να καταργήσουν μια γλώσσα, με την βοήθεια της οποίας κατανοεί κάποιος τα σημαντικότερα κείμενα της ανθρωπότητας, όσα άφησαν τέλος πάντων οι υπάλληλοι του σκότους.
Ευτυχώς που υπάρχουν οι ελληνιστές εκτός συνόρων και ξεσηκώθηκαν.
Η Διεθνής Ομοσπονδία Κλασικών Σπουδών, μετά την απόφασή του υπουργείου Παιδείας, για μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων και των Λατινικών κατηγορεί ευθέως τον υπουργό Παιδείας για υποβάθμιση των κλασικών σπουδών.
Στην επιστολή του ο κ.Μontanari καλεί τον υπουργό να λάβει μέτρα και παράλληλα να παρέμβει έτσι ώστε να εμποδίσει την υποβάθμιση της ανθρωπιστικής Παιδείας καλώντας τον παράλληλα να υποστηρίξει την διδασκαλία των Κλασσικών γλωσσών και της Λογοτεχνίας έτσι ώστε να καταστεί εφικτή στην νεολαία η πλήρης αξιοποίηση των ουσιαστικών πλεονεκτημάτων της ελληνικής παράδοσης στην γλώσσα και τον πολιτισμό.
Την ίδια ώρα στην Γαλλία, στα πλαίσια της μεταρρύθμισης στην παιδεία που προωθεί η κυβέρνηση Βαλς, οι Γάλλοι καθηγητές και μαθητές φαίνεται πως επέλεξαν συνειδητά να συνεχίσουν να διδάσκονται αρχαία ελληνικά και λατινικά
Με τη νέα σχολική χρονιά, το γυμνάσια της Γαλλίας αναμένεται να εφαρμόσουν ένα νέο πρόγραμμα σπουδών που εισαγάγει το υπουργείο Παιδείας με στόχο όπως ισχυρίζεται την εξατομίκευση και την ελευθερία στην επιλογή των γνωστικών αντικειμένων από μαθητή, σε μαθητή.
Το 92% των γυμνασίων της χώρας καθώς και το 70% των μαθητών γυμνασίου επέλεξαν Αρχαία Ελληνικά!
Δυστυχώς για τους σκοταδιστές της Εποχής, ο Ελληνισμός είναι εδώ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου