The New Stuff
·
ΟΚΤ12
ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΣΕΙΣ, ΚΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΣΘΕ ΑΛΛΟΙ» Περικλής Γιαννόπουλος (1870-1910)
ΝΟΜΙΖΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΙΚΟΝ, ΤΟΥΣ ΔΕ ΠΟΛΙΤΑΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
(Ξενοφών)
(Ξενοφών)
Πριν εκατό χρόνια ο Περικλής Γιαννόπουλος εξέφρασε την εξής διαπίστωση.
«Διά να είναι η Φυλή εις το χάλι που είναι, φανερόν οτι οι τωρινοί Έλληνες είσθε οι χειρότεροι που υπήρξαν ποτέ».
Περικλής Γιαννόπουλος
(1870-1910)
Μετά από έναν αιώνα η κατάσταση είναι τρεις χειρότερη και τα λόγια του, επίκαιρα όσο ποτέ. Λόγια που, και πάλι απευθύνονται σε κουφούς και τυφλούς όπως ο ίδιος έλεγε.
Άραγε αν ζούσε σήμερα ο Περικλής Γιαννόπουλος ποιους και ποιας εποχής θα θεωρούσε χειρότερους;
Το δόγμα του νεοέλληνα τα τελευταία σαράντα χρόνια ήταν ότι φάμε κι ότι πιούμε και πως θα βολευτούμε.
Η φράση, «για το κοινό καλό», ήταν έννοια άγνωστη. Πέρασε στις συνειδήσεις ότι πολιτισμός είναι η υπερσύγχρονη τεχνολογία.
Η λέξη φιλοπατρία δεν ακούγετε πια.
Η λέξη έθνος αποφεύγεται γιατί είναι λέξη …ακραία!!!
«Διά να είναι η Φυλή εις το χάλι που είναι, φανερόν οτι οι τωρινοί Έλληνες είσθε οι χειρότεροι που υπήρξαν ποτέ».
Περικλής Γιαννόπουλος
(1870-1910)
Μετά από έναν αιώνα η κατάσταση είναι τρεις χειρότερη και τα λόγια του, επίκαιρα όσο ποτέ. Λόγια που, και πάλι απευθύνονται σε κουφούς και τυφλούς όπως ο ίδιος έλεγε.
Άραγε αν ζούσε σήμερα ο Περικλής Γιαννόπουλος ποιους και ποιας εποχής θα θεωρούσε χειρότερους;
Το δόγμα του νεοέλληνα τα τελευταία σαράντα χρόνια ήταν ότι φάμε κι ότι πιούμε και πως θα βολευτούμε.
Η φράση, «για το κοινό καλό», ήταν έννοια άγνωστη. Πέρασε στις συνειδήσεις ότι πολιτισμός είναι η υπερσύγχρονη τεχνολογία.
Η λέξη φιλοπατρία δεν ακούγετε πια.
Η λέξη έθνος αποφεύγεται γιατί είναι λέξη …ακραία!!!
Σήμερα υπάρχει μια ολόκληρη γενιά που γεννήθηκε, γαλουχήθηκε και μεγάλωσε μέσα στην διεθνιστική προπαγάνδα.
Ο Θουκυδίδης αναφέρει σχετικά με την τότε προπαγάνδα: «Ακόμη και την καθιερωμένη σημασία των λέξεων άλλαξαν για να δικαιολογούν τις πράξεις των». Πόσο διαχρονικοί είναι οι σοφοί πρόγονοι μας. Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα. Βάφτισαν το άσπρο μαύρο για να δικαιολογήσουν τις πράξεις τους…
Αποκοπήκαμε οι πιο πολλοί από τις ρίζες μας και επιπλέουμε στα πελάγη της αγνοίας, της αλαζονείας της ύβρεως και του μαϊμουδισμού, κάνοντας το άσπρο μαύρο κι εμείς, για να μη μας κολλήσει καμιά ταμπέλα το σύστημα.
Μας είπαν πως όποιος έχει Ελληνική Παιδεία, είναι και Έλληνας.
Τι είναι Ελληνική Παιδεία; Το να πας σε ελληνικό σχολείο, να μάθεις να γράφεις και να διαβάζεις ελληνικά;
Και να διδαχθείς την συμβατική ιστορία, αγνοώντας σε βάθος τους Αρχαίους κλασσικούς (που έχουν τις λύσεις για όλα τα προβλήματα);
Τι είναι τελικά Ελληνική Παιδεία και πόσοι την έκαναν κτήμα τους;
Πόσοι άνοιξαν ένα βιβλίο Αρχαιοελληνικής Γραμματείας να μελετήσουν την κληρονομιά τους…
Πόσοι μελέτησαν την Ελληνική Φιλοσοφία και τα Δελφικά Παραγγέλματα ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ;
Τι είναι Ελληνική Παιδεία; Το να πας σε ελληνικό σχολείο, να μάθεις να γράφεις και να διαβάζεις ελληνικά;
Και να διδαχθείς την συμβατική ιστορία, αγνοώντας σε βάθος τους Αρχαίους κλασσικούς (που έχουν τις λύσεις για όλα τα προβλήματα);
Τι είναι τελικά Ελληνική Παιδεία και πόσοι την έκαναν κτήμα τους;
Πόσοι άνοιξαν ένα βιβλίο Αρχαιοελληνικής Γραμματείας να μελετήσουν την κληρονομιά τους…
Πόσοι μελέτησαν την Ελληνική Φιλοσοφία και τα Δελφικά Παραγγέλματα ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ;
Κατάλαβες τώρα τι είναι Ελληνική Παιδεία;
Ελληνική παιδεία δεν είναι να είσαι σπουδαγμένος και να βρίζεις την μάνα του διαιτητή στο γήπεδο, να πλακώνεσαι με τους οπαδούς της αντίπαλης ομάδας, να αυτοεξευτελιζεσαι στο καφενείο για τα χαρτιά και το τάβλι και να υμνείς τον Αβραάμ και τον Ισαάκ…..
Ελληνική παιδεία είναι να κάνεις κτήμα σου και πράξη στην ζωή σου την διδασκαλία του Σωκράτη και όλων των γιγάντων του πνεύματος που γέννησαν τον ανθρώπινο πολιτισμό που τυχαίνει να είναι οι δικοί σου Αρχαίοι πρόγονοι. Έμαθες τίποτα από τον Σωκράτη μέσω του Πλάτωνα ή προτιμάς να βλέπεις Σουλεϊμάν….;;;
Βυθιστήκαμε τα τελευταία χρόνια στην άβυσσο της ύλης, εραστές του τίποτα στον νόμο της αδράνειας και του φιλοτομαρισμού.
Εγκλωβιστήκαμε σε άχρηστες ανάγκες που μόνοι μας δημιουργήσαμε. Κάποιοι πούλησαν ακόμη και σπίτια για να παίξουν στο χρηματιστήριο…
Εγκλωβιστήκαμε σε άχρηστες ανάγκες που μόνοι μας δημιουργήσαμε. Κάποιοι πούλησαν ακόμη και σπίτια για να παίξουν στο χρηματιστήριο…
Και τώρα τι;
Και τώρα κρίση…
Κρίση οικονομική την είπαν. Πρωτίστως όμως είναι κρίση πνευματική. Το ξαναλέω κι εδώ. Η σημερινή θλιβερή κατάσταση, είναι η αιτία του προβλήματος, που δεν είναι άλλο από την πνευματική μας παρακμή.
Και τώρα κρίση…
Κρίση οικονομική την είπαν. Πρωτίστως όμως είναι κρίση πνευματική. Το ξαναλέω κι εδώ. Η σημερινή θλιβερή κατάσταση, είναι η αιτία του προβλήματος, που δεν είναι άλλο από την πνευματική μας παρακμή.
Καθένας κρίνεται γιά της πράξεις του και είναι άξιος της μοίρας του. Μια μοίρα που είναι προδιαγεγραμμένη εξ αιτίας των ιδίων των πράξεων. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τα άτομα, αλλά και για τα έθνη.
Την ευθύνη όμως φέρουν και πάλι τα άτομα. Όλοι μαζί και ο καθένας χωριστά…
Την ευθύνη όμως φέρουν και πάλι τα άτομα. Όλοι μαζί και ο καθένας χωριστά…
Σωστά λοιπόν είπε πριν εκατό χρόνια ο Περικλής Γιαννόπουλος που θα έλεγε και σήμερα: «ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΣΕΙΣ, ΚΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΣΘΕ ΑΛΛΟΙ […]
ΤO ΚΑΚΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΑΤΡΩΓΕΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΟΝ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΘΗ, Η ΤΩΡΙΝΗ ΑΜΑΘΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.»
ΤO ΚΑΚΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΑΤΡΩΓΕΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΟΝ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΘΗ, Η ΤΩΡΙΝΗ ΑΜΑΘΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.»
_________________________
Όλοι μα όλοι για το τομάρι τους φυσικά. Έχει αποδειχτεί από την πρώτη μέρα ύπαρξης του ανθρώπινου «είδους». Ο φιλοτομαρισμός ο χειρότερος, γιατί ο πιο ύπουλος εχθρός. Οικογένειας, κοινωνικής αλληλεγγύης, Πατρίδας. Εντός των τειχών αυτός. Ανάμεσά μας. Γύρω μας. Απέναντί μας. Δίπλα μας. Μέσα μας!
Και το έσχατο δίλημμα ένα και μοναδικό. Ή θα τον «σκοτώσουμε» για να επιζήσουμε και να ανορθωθούμε ως Άνθρωποι και ως Λαός ή θα μας ταπεινώσει και θα μας εξοντώσει ολοκληρωτικώς!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου