Με βάση σχετική ανάλυση από τον Νόαμ Τσόμσκυ, ακαδημαϊκό και στοχαστή, και περαιτέρω σχετικό ερευνητικό υλικό, η δημοσίευση εδώ θα γίνει σε δέκα μέρη, ένα έως δύο καθημερινά, ώστε να μελετήσει ο αναγνώστης ένα προς ένα τα δέκα σημεία του υλικού ανά χείρας.
10.) Η τεχνική του να γνωρίζεις τα άτομα καλύτερα από όσο γνωρίζουν τα ίδια τον εαυτό τους.
Στη διάρκεια των τελευταίων πενήντα ετών, οι κατακλυσμιαία πρόοδος της επιστήμης άνοιξε μια ολοένα και πιο βαθιά τάφρο ανάμεσα στις γνώσει του ευρέως κοινού και στις γνώσεις που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι ιθύνουσες ελίτ.
Χάρη στη Βιολογία, τη Νευροβιολογία και την εφαρμοσμένη ψυχολογία, το «σύστημα» έφτασε σε μια εξελιγμένη γνώση του ανθρώπινου όντος, και από την άποψη της φυσιολογίας και από την άποψη της ψυχολογίας.
Φυσιολογία είναι ο τρόπος που υπάρχει το σώμα του ανθρώπου, η φύση του. Ψυχολογία είναι ο τρόπος που υπάρχει η ψυχή του ανθρώπου.
Η φύση του ανθρώπου νοείται ως ο φορέας της ψυχής. Τα δύο μέρη αυτά συνιστούν τον άνθρωπο ως ον. Κάθε ον υπάρχει. Ο άνθρωπος έχει την επιλογή αντί να υπάρχει, να ζει. Δηλαδή, να βιώνει βίο, δηλαδή να παίρνει εμπειρία από κάθε στιγμή της ύπαρξής του, και με βάση αυτή, να αναγνωρίσει εαυτό, να ανα-, ξανα-γνωρίσει τον εαυτό του.
Τότε αντί αρχών, θα υιοθετήσει αξίες.
Αρχές είναι προτάσεις που κατασκευάζει ο άνθρωπος ώστε να ταιριάζουν στα ήθη, έθιμα, παραδόσεις και γενικά πολιτισμό του. Αξίες είναι οι Νόμοι του Σύμπαντος που αντιλαμβάνεται και υιοθετεί στην καθημερινή του ζωή, στον βίο του. Παραδείγματά τους, στον επίλογο που ακολουθεί.
Ο σκοπός της τεχνικής εδώ είναι να μένει ο κόσμος στην αμάθεια.
Ώστε να μπορούν οι ολίγοι να διαχειρίζονται έτσι την διατροφή του ώστε να χρειάζεται να καταναλώσει, δηλαδή να αγοράσει, δηλαδή να πληρώσει, δηλαδή να εργασθεί για να έχει να πληρώνει, κι άλλα πράγματα εκτός της τροφής του. Φάρμακα, ιατρική περίθαλψη. Ή μήπως δεν είναι και το ένα και το άλλο είδη εμπορίου; Άρα πρέπει να γίνεται ασθενής κι άρρωστος από υγιής που υπάρχει. Για παράδειγμα, παχύσαρκος, ή να καταναλώνει ως τροφή ουσίες ακατάλληλες για βρώση.
Ώστε να μπορούν οι ολίγοι να διαχειρίζονται την συνείδησή του όσον αφορά το ποιός είναι και πώς ζει και γιατί υπάρχει. Όταν ο άνθρωπος δεν γνωρίζει τις ρίζες του, την Ιστορία του και την Ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού, θα βρει φυσιολογικό να φορολογηθεί για την έκταση που έχουν πόρτες και παράθυρα στο σπίτι του, όπως στον μεσαίωνα σε κάποια χώρα της Ευρώπης. Ή να πληρώνει παραπάνω από το δέκατο του εισοδήματός του σήμερα, ακόμη και το μισό ή παραπάνω συχνά, όχι όπως στον Μεσαίωνα που θεωρήθηκε βαρύς ο φόρος της δεκάτης, του ενός δεκάτου του εισοδήματος.
Ώστε να τον συνηθίζουν να πίνει αλκοόλ, να του το στερούν, μετά να του το δίνουν ξανά, προκειμένου να δημιουργείται το αίσθημα της ανασφάλειας, του ότι δεν υπάρχει αρκετό, και βέβαια, με νέες, υψηλότερες τιμές αυτή την φορά, για να φθάσουμε και στο ψητό.
Ώστε να του στερήσουν και το κάπνισμα προκειμένου να πάρει άλλες ουσίες αντί της νικοτίνης, και με το δεύτερο αυτό σοκ του οργανισμού, να γίνει και λιγουλάκι αλκοολικός, να ανοίξουν νέες θέσεις εργασίας για αποτοξίνωση αλκοολικών, και να μπορούν πιο εύκολα τώρα να τιμωρούν και να απειλούν τους πολλούς ότι θα χάσουν την δουλειά τους, να ‘σου η αυξημένη ανασφάλεια και στον χώρο εργασίας, αρκεί να στενεύει το λουρί του σκύλου, μην μας κάνει ό,τι θέλει ένα ζώο, σωστά;
Κι όσοι δεν μπορούν να αγοράσουν την νικοτίνη ή τις άλλες ουσίες, με την ύπαρξή τους και ό,τι κάνουν για την δόση τους, να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας στην καταστολή του εγκλήματος και στα κέντρα αποτοξίνωσης δίνοντας ευκαιρία στις φαρμακευτικές εταιρίες για καινούργια προϊόντα υποκατάστασης των κακών ουσιών ώστε να θεραπευτούν οι διάφοροι εξαρτημένοι από τις νικοτίνες ουσίες.
Σαρώνουν την ψυχή δίπλα-δίπλα διαφημίσεις πορνείας και ειδυλλιακών τόπων και αγαθών για κατανάλωση και ολόκληρες ταινίες που προβάλλονται από τον απρόσκλητο επισκέπτη, την τηλεόραση, ώστε να ζηλεύει ο άνθρωπος τα καθαρά σπίτια, το κουρεμένο γρασίδι, τις τεράστιες κουζίνες που αστράφτουν στα σπίτια του καθημερινού ανθρώπου που δείχνει η τηλεόραση.
Ώστε να πείθεται ο άνθρωπος πως έχει χιλιάδες πλαστές, μη πραγματικές ανάγκες. Ώστε να καταναλώνει, να επιστρέφει από τα χρήματα που δέχεται ως πληρωμή για την εργασία του, καιόταν αυτά σωθούνε, να βρίσκεται να χρωστάει κι άλλα από δάνεια που πήρε για τις πλαστές ανάγκες του.
Αυτά όλα δεν έχουν να κάνουν και με το σώμα και με την ίδια την ψυχή; Κι όταν ορίζω εγώ τι εσύ χρειάζεσαι, δεν σε χειραγωγώ; Ανδράποδο, μου θέλεις και επώνυμα ρούχα!
Ακολουθεί Επίλογος.
---------------------------------------------------------------------
Επίλογος.
Αναδημοσίευση: Αργύριος Μαρινάκης Έλλην Πολίτης
Σάς άρεσε;
Γίνετε αναγνώστης τής Ιστοσελίδος μας μέ ένα κλίκ, επάνω δεξιά στήν αρχή τής σελίδος
Σχολιάστε!!!
Διαδώστε!!!!
1/2/2017 - 008 - 3139
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου