Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Ευρωπαϊκή Επιτροπή‏: Συνάντηση @JunckerEU, @PrimeMinisterGR, @BoykoBorissov στο περιθώριο #EUCO - συζήτηση για τη σιδηροδρομική διασύνδεση



0:52

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Με εντολή Μητσοτάκη η εθνική μειοδοσία στην ευρωβουλή, ως ντήλερ των Eurofighter!



Posted by olympiada στο Οκτώβριος 20, 2017

ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΟΠΩΣ ΕΚΒΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!

Αποκαλύψαμε πριν την εθνική μειοδοσία που τέλεσε ο ευρωβουλευτής Κύρτσος νωρίτερα στην ευρωβουλή. Τώρα θα σας αποκαλύψουμε τον λόγο για τον οποίο έγινε αυτή η αθλιότητα εις βάρος της Ελλάδας. Και ο λόγος δεν είναι άλλος από τα Γιουροφάιτερ. Τα περιβόητα σαπάκια που προσπάθησαν διακαώς να προωθήσουν Γερμανοί μέσω του αντιπροσώπου τους κυρίου Πατεράκη (αυτός που φωτογραφήθηκε πριν λίγες ημέρες παρέα με τον αντιπρόεδρο Γεωργιάδη) επί

κυβέρνησης Κώστα Καραμανλή. Τότε, η ίδια η Μέρκελ  πίεσε τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή σε σημείο να τον εκβιάσει. Τότε όμως τόσο Κώστας Καραμαλής όσο και ο πατριώτης υπουργός άμυνας Σπήλιος Σπηλιωτόπουλος, είπαν ένα βροντερό όχι, το οποίο δεν το συγχώρεσε ποτέ η κυρία Μέρκελ. Αυτό κατά πολλούς ήταν η αρχή του τέλους της κυβέρνησης Καραμανλή, αφού τότε σύσσωμη η κουστωδία τον Γερμανόδουλων νταβατζήδων ξεκίνησε τον «ανένδοτο» που οδήγησε στην πτώση της κυβέρνησης.

Κανένας Κύρτσος λοιπόν και κανένας Γεωργιάδης. Υπάρχει μόνο ο Μητσοτάκης ο οποίος έδωσε την εντολή για να κάνει ο Κύρτσος αυτή την πράξη εθνικής μειοδοσίας εντός του ευρωκοινοβουλίου. Την ίδια στιγμή μάλιστα που τόσο αυτός όσο και οι άλλοι ευρωβουλευτές ελέγχονται για το σκάνδαλο μαϊμού προσλήψεων που διασύρει διεθνώς την Ελλάδα.  Και ο Μητσοτάκης έχει δεσμευθεί να ακυρώσει την αναβάθμιση προκειμένου να δώσει δουλειά στους χορηγούς του. Γι’ αυτό και προσπαθεί να καθυστερήσει την συμφωνία με την ελπίδα ότι θα γκρεμιστεί κυβέρνηση όπως γκρεμίστηκε αυτή του Κώστα Καραμανλή. Κάνει μεγάλο λάθος. Το μόνο που θα γκρεμιστεί είναι το καρκίνωμα των μεσαζόντων που καταλήστεψε την Ελλάδα με παρέα τους Μητσοτάκηδες, τους Σημίτηδες, τους Τσοχατζόπουλους και τους Γιάννους. Έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε.  Ας θυμηθούμε την είχε αποκαλύψει το κουτί της Πανδώρας για τους δημοσιογράφους που βοηθούσαν τον έμπορο όπλων Πατεράκη των Eurofighter και πως αυτοί οι δημοσιογράφοι συμπεριφέρθηκαν στον Κώστα Καραμανλή. Τυχαίο;

787F1B2B-39A5-4770-A17A-0E848C21DBC5

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

Λίντνερ ως διάδοχος Σόιμπλε




ΚΟΣΜΟΣ 

REUTERS, A.P.

Η καγκελάριος Μέρκελ στα εγκαίνια της ανανεωμένης κρατικής όπερας του Βερολίνου.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:Γερμανία
ΒΕΡΟΛΙΝΟ. Εκτιμήσεις περί επικείμενης ανάληψης του υπουργείου Οικονομικών της Γερμανίας από τον 38χρονο επικεφαλής του FDP Κρίστιαν Λίντνερ μετέφερε χθες η ιστοσελίδα του περιοδικού Spiegel, βασιζόμενη σε πηγές του φιλελεύθερου κόμματος.
Ο 38χρονος Λίντνερ, που δεν έχει υπάρξει υπουργός, θεωρείται πιθανό να διαδεχθεί τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στο τιμόνι του γερμανικού υπουργείου και στη θέση του ντε φάκτο ισχυρότερου άνδρα της Ευρωζώνης.
Στο εσωτερικό της Γερμανίας, ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα έδινε ώθηση στην υπόσχεση των Φιλελευθέρων για φοροαπαλλαγές ύψους 30 δισ. ευρώ ετησίως, σε αντιδιαστολή με τις εκτιμήσεις του απερχόμενου υπουργού Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ότι τα δημοσιονομικά περιθώρια δεν ξεπερνούν τα 15 δισ. ευρώ ετησίως. Ως προς την Ευρωζώνη, ο Λίντνερ πρεσβεύει τη σταδιακή συρρίκνωση του μηχανισμού διάσωσης ESM και την απόρριψη κάθε είδους αμοιβαιοποίησης χρεών.
Αντιθέτως, οι Χριστιανοδημοκράτες της καγκελαρίου Μέρκελ έχουν διατυπώσει προτάσεις για ενίσχυση του ESM και μετατροπή του σε Ευρωπαϊκό Νομισματικό Ταμείο, ώστε να είναι σε θέση να επέμβει ακόμη και σε περίπτωση που οι αγορές απειλήσουν οικονομίες μεγαλύτερες από την ελληνική. Οι προτάσεις συνδέονται άρρηκτα με την ανάληψη μεγαλύτερου ελέγχου επί των οικονομιών των κρατών-μελών της ζώνης του ευρώ από τον υπουργό Οικονομικών της Ευρωζώνης. Επίσης, αρχίζουν σε χριστιανοδημοκρατικούς κύκλους να διατυπώνονται προτάσεις περιορισμένης και στοχευμένης αμοιβαιοποίησης χρεών αλλά και επίσης στοχευμένων παρεκκλίσεων από τους αυστηρούς περιορισμούς του συμφώνου σταθερότητας. Οι παρεκκλίσεις κατά βάσιν εστιάζονται στον τομέα των αμυντικών δαπανών, καθώς Βερολίνο και Παρίσι σχεδιάζουν εξαίρεση των δαπανών αυτών από τα όρια ελλειμμάτων και χρέους που επιβάλλει η συμμετοχή στην Ευρωζώνη.
Ως προς τη χριστιανοδημοκρατική άποψη περί αμοιβαιοποίησης, ενδεικτικό ήταν χθεσινό άρθρο του επικεφαλής της επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της γερμανικής Βουλής και υψηλόβαθμου στελέχους του κόμματος Νόρμπερτ Ρέντγκεν στην εφημερίδα FAZ. Ο Ρέντγκεν υποστήριξε ότι στο εσωτερικό της Γερμανίας δεν θα υπήρχαν μεγάλες αντιρρήσεις αν η Γαλλία και η Γερμανία προχωρούσαν «σε έκδοση κοινού ομολόγου για πολύ συγκεκριμένους σκοπούς, όπως για τη χρηματοδότηση της επιχειρηματικής καινοτομίας».
Ο Ρέντγκεν κάλεσε παράλληλα το κόμμα του να μην εκλάβει την απώλεια ψήφων προς την AfD ως επιχείρημα για να αντιγράψει το ακροδεξιό μόρφωμα. Χθες, ο βουλευτής της AfD Μάριο Μίρουχ έγινε ο δεύτερος που την εγκαταλείπει, προκειμένου να μετάσχει στις διεργασίες για σχηματισμό πιο μετριοπαθούς κομματικού φορέα υπό τη Φράουκε Πέτρι, που επίσης έχει αποχωρήσει.
Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

  • Δημοσίευση: Αργύριος Μαρινάκης Έλλην Πολίτης
    Σάς άρεσε;
    Γίνετε αναγνώστες τής Ιστοσελίδος μας μέ ένα κλίκ, επάνω δεξιά στήν αρχή τής σελίδος
    Σχολιάστε!!!
    Διαδώστε!!!!

  • Σκέψου........δέν είναι παράνομο ακόμα


    Η Γερμανία κέρδισε 100 δισ. από την ελληνική κρίση




    ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 

    ΕΤΙΚΕΤΕΣ:Γερμανία
    Σε 100 δισ. ευρώ ανέρχεται το ποσό που έχει εξοικονομήσει η Γερμανία χάρη στην κρίση χρέους γενικότερα της Ευρωζώνης αλλά κυρίως της Ελλάδας και το οποίο υπερβαίνει το όποιο κόστος κατέβαλε η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομία για την αντιμετώπιση αυτής της κρίσης. Στη διαπίστωση αυτή καταλήγει σχετική έρευνα του Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών της Χάλε (IWI), μέλος της ένωσης ινστιτούτων Λάιμπνιτζ, που επισημαίνει πως η κρίση χρέους της ευρωπαϊκής περιφέρειας έχει οδηγήσει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα το κόστος δανεισμού της Γερμανίας, συμβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό στον ισοσκελισμό του γερμανικού προϋπολογισμού.

    Οπως επισημαίνει, εξαιτίας της ανησυχίας που ενέσπειρε μεταξύ των επενδυτών η κρίση χρέους, οι αποδόσεις των ομολόγων του γερμανικού Δημοσίου υποχώρησαν κατά περίπου 300 μονάδες βάσης και η χώρα εξοικονόμησε έτσι πάνω από 100 δισ. ευρώ, ποσό αντίστοιχο με το 3% του γερμανικού ΑΕΠ στην περίοδο 2010-2015. Το IWI υποστηρίζει μάλιστα πως σε μεγάλο βαθμό η μείωση των αποδόσεων των γερμανικών ομολόγων οφείλεται αποκλειστικά στην κρίση της Ελλάδας.

    Προσθέτει πως οι Γερμανοί πολιτικοί δεν πρέπει να αποσιωπούν το θέμα όταν γίνεται συζήτηση περί του πόσο έχει στοιχίσει η διάσωση της χώρας μας στον Γερμανό φορολογούμενο, καθώς τα κέρδη στα οποία αναφέρεται η έκθεσή του υπερβαίνουν τις όποιες δαπάνες για την Ελλάδα.

    Υπογραμμίζει μάλιστα πως τα κέρδη θα υπερβαίνουν τις δαπάνες ακόμη και στην περίπτωση που η Ελλάδα δεν αποπληρώσει καθόλου τα χρέη της. Κι αυτό γιατί η συνεισφορά της Γερμανίας στη διάσωση της Ελλάδας δεν υπερβαίνει τα 90 δισ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του τελευταίου πακέτου.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του εν λόγω ινστιτούτου οικονομικών ερευνών, πολλές άλλες χώρες επωφελήθηκαν από την κρίση στην Ελλάδα και είδαν να μειώνεται το κόστος του δανεισμού τους. Ανάμεσά τους η Γαλλία, οι ΗΠΑ και η Ολλανδία. Επιμένει, ωστόσο, πως καμία χώρα δεν ωφελήθηκε σε τέτοιο βαθμό όσο η Γερμανία.
  • Δημοσίευση: Αργύριος Μαρινάκης Έλλην Πολίτης
    Σάς άρεσε;
    Γίνετε αναγνώστες τής Ιστοσελίδος μας μέ ένα κλίκ, επάνω δεξιά στήν αρχή τής σελίδος
    Σχολιάστε!!!
    Διαδώστε!!!!

  • Σκέψου........δέν είναι παράνομο ακόμα

    ΠΗΓΗ
    Έντυπη

    ΝΤΡΑΓΚΙ: 7,8 δισ. κέρδισαν οι κεντρικές τράπεζες από τόκους ελληνικών ομολόγων 2012-2016


    Αποτέλεσμα εικόνας για ντραγκι, χουντης εκτ
    Ποσόν 7,8 δισ. ευρώ κέρδισαν στην περίοδο 2012-2016 από τόκους οι εθνικές κεντρικές τράπεζες των χωρών της ευρωζώνης από την απόκτηση ελληνικών ομολόγων!
    Αυτό αναφέρει ο πρόεδρος της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι,  σε απάντησή του στον ευρωβουλευτή της ΛΑΕ Νίκο Χουντή,  αναφέρει δημοσίευμα των Financial Times.
    Πρόκειται για ομόλογα, τα οποία αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος αγοράς τίτλων (Securities Markets Programme, SMP) της ΕΚΤ.
    Όπως αναφέρει το δημοσίευμα σε συνομιλίες σχετικά με τα μέτρα για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους τον Μάιο του 2017,  οι υπουργοί οικονομικών της ευρωζώνης πρότειναν να επιστραφούν τα κέρδη από την κατοχή ομολόγων για το 2014 στην ελληνική κυβέρνηση, ώστε να διευκολυνθεί η χώρα που βρίσκεται σε οικονομική κρίση.
    Η Ελλάδα έχει αποκλειστεί από το QE της ΕΚΤ, καθώς εξακολουθεί να βρίσκεται σε καθεστώς μνημονίων με το τρέχον πρόγραμμα διάσωσης να ολοκληρώνεται τον Αύγουστο του 2018.
    Το μεγαλύτερο μέρος του χρέους της Ελλάδας, ύψους σχεδόν 300 δισ. ευρώ, βρίσκεται στα χέρια των διεθνών πιστωτών της (ΔΝΤ, ΕΚΤ, ESM) και όχι του ιδιωτικού τομέα.
    Μια ανάλυση του ινστιτούτου Jubilee Debt το 2015 υπολόγισε ότι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο είχε κέρδη ύψους 2,5 δισ. ευρώ από τα δάνεια που έχει δώσει στην Ελλάδα.
    Στην επιστολή της η ΕΚΤ δεν έδωσε λεπτομέρειες για τα κέρδη που συσσωρεύτηκαν βάσει συμφωνίας με τις εθνικές κεντρικές τράπεζες, γνωστές ως ANFA.
    Shortlink: 

    Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

    Δείτε γιατί είναι εγκληματικές και ανυπόστατες όλες οι συμφωνίες τους και γιατί θα μπουν φυλακή όλοι μαζί !



    Στις 13 Σεπτεμβρίου 2016, τρεις συμπολίτες μας κατέθεσαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κατερίνης, μήνυση για εσχάτη προδοσία κατά όσων άσκησαν νομοθετική και εκτελεστική εξουσία από 4 Οκτωβρίου 2009 και έπειτα, Ζήτησαν την αποκατάσταση του Πολιτεύματος και έως τότε Δήλωσαν ανυπακοή και στάση πληρωμών προς το δημόσιο και τους συνεργαζόμενους οργανισμούς. Οι μηνυτές κατήγγειλαν κυρίως α) την παραχώρηση της Εθνικής κυριαρχίας της χώρας με σκοπό την σύναψη ενός δανείου μαμούθ προς όφελος των τραπεζών, β) την επιβολή στον λαό δυσβάσταχτων μέτρων λιτότητας καθώς και την παραχώρηση περιουσιακών δικαιωμάτων της χώρας με σκοπό την σύναψη του δανείου γ) την εξαπάτηση του λαού και δ) την συγκάλυψη / συμμετοχή σε αυτά τα εγκλήματα, των προέδρων δημοκρατίας, πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών και άλλων προσώπων που άσκησαν και ασκούν νομοθετική και εκτελεστική εξουσία από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009 έως τώρα. Δείτε την μήνυση εδώ.
    Σήμερα 22 Μαΐου 2017, στα πλαίσια της προκαταρκτικής εξέτασης, οι μηνυτές κατέθεσαν το ακόλουθο συμπληρωματικό / διευκρινιστικό της μήνυσης τους υπόμνημα:

    ΥΠΟΜΝΗΜΑ/Κατάθεση

    Στην από 13 Σεπτεμβρίου 2016 μηνυτήρια αναφορά Γ16|447 με θέμα:
    1)  ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ) ΑΠΟ ΤΙΣ 4/10/2009 ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ
    2) ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
    3) ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ, ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ.
    Κύριε εισαγγελέα / Κύριε ανακριτή
    Με το παρόν υπόμνημα αποδεικνύουμε περαιτέρω τους ισχυρισμούς τους οποίους προβάλαμε με τη μήνυσή μας και διευκρινίζουμε τα ακόλουθα:
    Όπως αναφέραμε,
    Στις 4/10/2009 διεξήχθησαν οι βουλευτικές εκλογές και ανέλαβε την πρωθυπουργία ο Γεώργιος Παπανδρέου, ο οποίος παρακούοντας την εντολή του Ελληνικού λαού και καταπατώντας το σύνταγμα, επέτρεψε να:
    α) παραχωρηθεί η Εθνική κυριαρχία της χώρας μας με την υπογραφή της διακρατικής δανειακής σύμβασης η οποία υπογράφηκε από τον τότε υπουργό οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, στις 8/5/2010, που καθιστά την χώρα μου υπό κατοχή ΚΑΙ
    β) να επιβληθούν στον λαό δυσβάσταχτα μέτρα λιτότητας τα οποία ο ίδιος υπουργός οικονομικών συμφώνησε με τους δανειστές στις 3/5/2010 όταν υπέγραψε το «Μνημόνιο Συνεννόησης» της Ελληνικής Δημοκρατίας με κράτη της ευρωζώνης και έπειτα του ΔΝΤ.
    Από τότε και έως τώρα, η κρατική εξουσία συνέχισε την ίδια τακτική/πολιτική, με καταστροφικά αποτελέσματα για την Ελλάδα και τους Έλληνες.
    Συγκεκριμένα:
    Στις 4 Οκτωβρίου 2009 διεξάχθηκαν εθνικές βουλευτικές εκλογές και νικητής τότε ήταν το ΠΑΣΟΚ, το οποίο κατέλαβε την πλειοψηφία των βουλευτικών εδρών και κατ΄ επέκταση τη διακυβέρνηση της χώρας.
    Η λαϊκή εντολή διακυβέρνησης που έλαβε διά των εκλογών, ήταν να εκτελέσει τις προεκλογικές δεσμεύσεις του, δηλαδή να προστατεύει την χώρα από την διεθνή κρίση, να προστατεύει το κύρος και την αξιοπιστία της, να λύσει τα χρόνια προβλήματα, να νοικοκυρέψει το κράτος, να επανεκκινήσει την οικονομία αξιοποιώντας τις παραγωγικές δυνατότητες της χώρας (διότι όπως έλεγε ο αρχηγός του, η Ελλάδα είναι μια χώρα αστείρευτων δυνατοτήτων, η οικονομία μπορεί να επανέλθει σε τροχιά ανάπτυξης και να παράγει νέο πλούτο που θα μοιράζεται δίκαια), να φτιάξει ένα δίκαιο και σταθερό φορολογικό πλαίσιο, να μην φορτώσει την χώρα με τεράστια ποσά νέου χρέους,να καταπολεμήσει την φοροδιαφυγή, την διαφθορά και τη σπατάλη και να φτιάξει ένα κοινωνικό κράτος που παρέχει υπηρεσίες ποιότητας στον πολίτη και διασφαλίζει τα δικαιώματά του.
    Αυτή τη πολιτική έθεσε σε λαϊκή ετυμηγορία το ΠΑΣΟΚ και για την άσκηση αυτής της πολιτικής έλαβε λαϊκή εντολή.
    Μετά από εφτά μήνες διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ όμως, κατά τους οποίους δεν είχαν εφαρμοσθεί οι πολιτικές που είχε επικυρώσει το εκλογικό σώμα, ο υπουργός οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, ζήτησε εγγράφως βοήθεια από ξένα κράτη και διεθνής οργανισμούς, για το καθορισμό μιας νέας οικονομικής (και όχι μόνο) πολιτικής, η οποία να οδηγήσει την χώρα στην έξοδο από το αδιέξοδο που φερόταν ότι είχε τότε βρεθεί. Πράττοντας έτσι ο υπουργός, ο οποίος ως μέλος της εκτελεστικής εξουσίας είχε μόνο το δικαίωμα να εφαρμόσει τις υπάρχουσες αποφάσεις της βουλής που είχαν γίνει νόμος του κράτους, έλαβε μια απίστευτη πρωτοβουλία: Εμμέσως πλην σαφώς δήλωσε προς πάσα κατεύθυνση ότι η Ελληνική Δημοκρατία είναι μια χώρα ανίκανη να κανονίσει τα του οίκου της και η οποία για να τα βγάλει πέρα, χρειάζεται την βοήθεια που ο ίδιος ζήτησε από ξένα κράτη και διεθνής οργανισμούς! Η παρέμβαση της διεθνής κοινότητας με σκοπό κατά τα λεγόμενα τη διάσωση της Ελλάδας, αφορούσε την παροχή οικονομικής βοήθειας 110 δις ευρώ υπό μορφή έντοκου δανεισμού, τον σχεδιασμό των κατάλληλων πολιτικών που η χώρα θα εφάρμοζε στο εξής και την άσκηση κάποιων διοικητικών αρμοδιοτήτων από τους διασώστες. Το αντάλλαγμα που ο Γ. Παπακωνσταντίνου προσέφερε για την παροχή αυτής της βοήθειας, ήταν η αμετάκλητη και άνευ όρων παραίτησή του για λογαριασμό της Ελληνικής Δημοκρατίας, από τα νομικά και περιουσιακά της δικαιώματα, έτσι ώστε η υπάρχουσα και η μελλοντική περιουσία της χώρας να μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά το δοκούν από τους διασώστες για την υλοποίηση του προγράμματος και την εξόφληση του δανείου.
    Μιλάμε δηλαδή για το απόλυτο πραξικόπημα, διότι ο εν λόγω υπουργός, άσκησε ταυτόχρονα καθήκοντα Αρχηγού Κράτους και Ολομέλειας της Βουλής προς υλοποίηση μιας ανύπαρκτης λαϊκής εντολής!
    Το πρώτο σχετικό αίτημα το έστειλε στις 15 Απριλίου 2010, τις οικονομικές πολιτικές που επηρέαζαν όλους τους τομείς του δημοσίου και ιδιωτικού βίου, τις καθόρισε με τους εκπροσώπους όσων είχαν προσφερθεί να βοηθήσουν στις 3 Μαΐου 2010 διά Μνημονίου Συνεννόησης και τη συμφωνία περί του τρόπου παροχής της διεθνής οικονομικής βοήθειας, την έκλεισε στις 8 Μαΐου 2010 διά την υπογραφή της διεθνής δανειακής σύμβασης, βάσει της οποίας τα πρώτα χρήματα κατατέθηκαν στις 12 Μαΐου 2010.
    Διά του λόγου το αληθές δείτε:
    – Την επιστολή τις 15ης Απριλίου 2010
    5-7 NIKIS STR
    10180 ATHENS
    PRESS OFFICE PHONE: 210-3332551/2
    FAX: 210-3332559
    e-mail: press@mnec.gr
    Athens, 15th April 2010
    The Ministry of Finance sent to the European Commision, to the IMF and to the European Central Bank the following letter:
    To
    Mr. Olli Rehn, Commissioner on Economic and Monetary Affairs, European Commission
    Mr. Dominique Strauss-Kahn, Managing Director IMF
    Mr. Jean-Claude Trichet President European Central Bank
    Dear Sirs,
    In accordance with the statement of 11 April 2010 on the support to Greece by euro-Area Member States, the Greek authorities are requesting discussions with the European Commission, the ECB and the IMF on a multi-year programme of economic policies building on the Ecofin conclusions of February that could be supported with financial assistance from the euro-area Member States and the IMF, if the Greek authorities were to decide to request such assistance.
    Yours sincerely,
    George Papaconstantinou
    Σχετικό δημοσίευμα:
    Greece triggers international aid request 15 April 2010 : The Greek government took the first step this afternoon to put the request for aid from the international community into motion. The IMF and the European Commission are going to send missions to Athens next Monday. Investors applaud.” http://www.drpeterboone.co.uk/files/theme/PTR/doc124-ENG.pdf
    Η μετάφραση που έγινε εκ των υστέρων:
    «Προς
    Κύριο Olli Rehn, Επίτροπο Οικονομικών και Νομισματικών Θεμάτων Ευρωπαϊκής Επιτροπής
    Κύριο Dominique Strauss-Kahn Managing Director Δ.Ν.Τ.
    Κύριο Jean-Claude Trichet Πρόεδρο Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας
    Αγαπητοί Κύριοι,
    Σύμφωνα με τη δήλωση της 11ης Απριλίου 2010 για τη στήριξη της Ελλάδας από τις χώρες-μέλη της Ευρωζώνης, οι ελληνικές αρχές ζητούν διαβουλεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ πάνω σε ένα πολυετές πρόγραμμα οικονομικών πολιτικών, που θα στηρίζεται στα συμπεράσματα του ECOFIN του Φεβρουαρίου και το οποίο θα μπορεί να υποστηριχθεί με οικονομική βοήθεια από τις χώρες μέλη της Ευρωζώνης και το ΔΝΤ στην περίπτωση που οι ελληνικές αρχές αποφασίσουν να αιτηθούν μία τέτοια βοήθεια.
    Με εκτίμηση,
    Γιώργος Παπακωνσταντίνου»
    – Το «Μνημόνιο Συνεννόησης» («Memorandum of Understanding» / MOU) το οποίο υπέγραψε στις 3 Μαΐου 2010 για λογαριασμό της Ελληνικής Δημοκρατίας
    Το κείμενο έγινε σε τρία πρωτότυπα στην αγγλική γλώσσα και αποτελούνταν από 3 μέρη: α) το «Μνημόνιο Οικονομικής και Χρηματοπιστωτικής Πολιτικής» («Memorandum of Economic and Financial Policies»), β) το «Μνημόνιο στις Συγκεκριμένες Προϋποθέσεις Οικονομικής Πολιτικής» («Memorandum of Understanding on Specific Economic Policy Conditionality») και γ) το «Τεχνικό Μνημόνιο Συνεννόησης» («Technical Memorandum of Understanding»).
    ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ
    ΜΕΤΑΞΥ
    ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ,
    ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
    ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ
    ΚΑΙ
    ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    Το παρόν Μνημόνιο Συνεννόησης περιέχει τα ακόλουθα έγγραφα:
    (a) Μνημόνιο Οικονομικής και Χρηματοπιστωτικής Πολιτικής)
    (b) Μνημόνιο στις συγκεκριμένες προϋποθέσεις Οικονομικής Πολιτικής 
    (c) Τεχνικό Μνημόνιο Συνεννόησης
    Το Μνημόνιο Συνεννόησης μπορεί να τροποποιηθεί μετά από αμοιβαία συμφωνία των Συμβαλλομένων Μερών υπό τη μορφή Παραρτήματος. Το Παράρτημα θα αποτελεί ένα ενιαίο μέρος αυτού του Μνημονίου και θα τεθεί σε ισχύ με την υπογραφή του.
    Έγινε στις Βρυξέλλες, στις 03/05/2010 και στην Αθήνα στις 03/05/2010 σε τρία πρωτότυπα, στην αγγλική γλώσσα.
    Για την Ελληνική Δημοκρατία,
    ______________________________
    Γιώργος Παπακωνσταντίνου
    Υπουργός Οικονομικών
    _______________________________
    Γεώργιος Προβόπουλος
    Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος
    Για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενεργώντας για λογαριασμό των Κρατών-Μελών της Ευρωζώνης,
    ______________________________
    Olli Rehn
Μέλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
    Το «Μνημόνιο Συνεννόησης» α) όπως έχει σταλεί στο ΔΝΤ, μαζί με τη σχετική αλληλογραφία θα το βρείτε στην ιστοσελίδα του εδώhttp://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2010/cr10111.pdf και β) όπως κατατέθηκε προς κύρωση στις 4 Ιουνίου 2010 (μεταφρασμένο και στα ελληνικά), θα το βρείτε στη σελίδα 170 του νομοσχεδίου που αναφέρουμε πιο κάτω, το οποίο όπως θα δείτε, δεν συζητήθηκε και δεν ψηφίστηκε ποτέ.
    – Την επιστολή που έστειλε στις 3 Μαΐου 2010 μαζί με το «Μνημόνιο Συνεννόησης» στους κύριους Juncker, Rehn και Trichet, με την οποία τους βεβαίωνε ότι η Ελληνική κυβέρνηση και η Τράπεζα της Ελλάδος δεσμεύτηκαν πλήρως απέναντι στις πολιτικές που ορίζονται στο Μνημόνιο και τους ενημέρωσε ότι είχε στείλει αίτημα για οικονομική βοήθεια συνολικού ύψους 80 δισεκατομμυρίων ευρώ στις χώρες της ζώνης του ευρώ και στο ΔΝΤ, αίτημα για παροχή Διακανονισμού Χρηματοδότησης Άμεσης Ετοιμότητας ισοδύναμου με Ειδικά Τραβηχτικά Δικαιώματα (ΕΤΔ) 26,432.9 εκατομμυρίων (3.212% της ποσόστωση, 30 δις. ευρώ).http://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2010/cr10111.pdf , σελ. 25
    – Την διεθνή δανειακή σύμβαση την οποία υπέγραψε για λογαριασμό της Ελληνικής Δημοκρατίας με ξένα κράτη, την επενδυτική τράπεζα ΚfW («Kreditanstalt für Wiederaufbau») και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, στις 8 Μαΐου 2010
    Απόσπασμα:
    Loan Facility Agreement
    8 MAY 2010
    THIS LOAN FACILITY AGREEMENT (the “Agreement”) is made by and between:
    (A) The Following Member States whose currency is the euro: Kingdom of Belgium, Ireland, Kingdom of Spain, French Republic, Italian Republic, Republic of Cyprus, Grand Duchy of Luxembourg, Republic of Malta, Kingdom of the Netherlands, Republic of Austria, Portuguese Republic, Republic of Slovenia, Slovak Republic and Republic of Finland, represented by the European Commission (hereinafter referred to as the “Commission”) and KfW acting in the public interest, subject to the instructions of and with the benefit of the guarantee of the Federal Republic of Germany (hereinafter referred to as the “Lenders” and each, a “Lender”);
    (B) The Hellenic Republic (hereinafter referred to as “Greece” or the “Borrower”), represented by theMinister of Finance; and
    (C) The Bank of Greece acting as agent on behalf of the Borrower (hereinafter referred to as the “Borrower’s Agent”), represented by the Governor of the Bank of Greece.
    άρθρο 14 ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ
    παρ. 1. Η παρούσα Σύμβαση καθώς και κάθε εξωσυμβατική υποχρέωση που τυχόν προκύψει από την παρούσα ύ σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, διέπεται και ερμηνεύεται σύμφωνα με το αγγλικό δίκαιο.
    παρ. 5 Με την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλίαπου έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή, και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος».
    ….
    Done in Brussels on 8 May 2010 and in Athens 8 May 2010.
    HELLENIC REPUBLIC
    as Borrower
    Represented by
    -signed-
    George Papaconstantinou
    Minister of Finance
    Ολόκληρο το κείμενο βρίσκεται εδώ: http://www.irishstatutebook.ie/eli/2010/act/7/enacted/en/print#sched2
    Τη Δανειακή Σύμβαση (με τα επτά παραρτήματά της), το «Μνημόνιο Συνεννόησης»(MOU) και το διακανονισμό χρηματοδότησης αμέσου ετοιμότητας από το ΔΝΤ, τα κατάθεσε προς κύρωση από τη βουλή ένα μήνα αργότερα, στις 4 Ιουνίου 2010, αλλά το σχέδιο νόμου δεν συζητήθηκε και δεν υπερψηφίστηκε ποτέ. Δείτε σχετικά στην επίσημη ιστοσελίδα της Βουλής, το νομοσχέδιο με τίτλο “Κύρωση της από 8 Μαΐου 2010 Σύμβασης Δανειακής Διευκόλυνσης μεταξύ αφενός της Ελληνικής Δημοκρατίας ως δανειολήπτη και αφετέρου κρατών μελών της Ευρωζώνης και του ΚfW ως δανειστών καθώς και του από 10 Μαΐου διακανονισμού χρηματοδότησης, αμέσου ετοιμότητας από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Συμμετοχή της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης“, την Αιτιολογική Εκθεση και τις Λοιπές Συνοδευτικές Εκθέσεις (http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia/?). Εισηγητής ήταν ο  Νικόλαος Λέγκας.
    – Δημοσιεύματα αναφορικά με τη καταβολή της πρώτης δόσης του δανείου:
    Καθημερινή, 12 Μαΐου 2010: “Σήμερα εισρέουν στα κρατικά ταμεία 5,5 δισ. ευρώ από το ΔΝΤ: Στις 18 Μαΐου ακολούθησαν 14,5 δισ. ευρώ από κράτη της ευρωζώνης και την επενδυτική τράπεζα ΚfW Αναλυτικά, η ΚfW έδωσε 4,427,870,552.22 ευρώ, η Γαλλική Δημοκρατία 3,325,164,236.57, η Ιταλική Δημοκρατία 2,921,922,720.93, το Βασίλειο της Ισπανίας 1,941,619,822.56,  το Βασίλειο των Κάτω Χωρών 932,510,618.54, η Δημοκρατία της Αυστρίας 454,003,276.67, η Πορτογαλική Δημοκρατία 409,274,004.99, το Μεγάλο Δουκάτο του Λουξεμβούργου (40,847,902.58), η Κυπριακή Δημοκρατία (32,009,604.25) και η Δημοκρατία της Μάλτας (14,777,260.69).http://www.kathimerini.gr/393041/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/shmera-eisreoyn-sta-kratika-tameia-55-dis-eyrw-apo-to-dnt
    finance.in.gr, Τρίτη, 18 Μαΐ 2010: “ Εκταμιεύθηκε την Τρίτη η α’ δόση για το 2010 από τις χώρες της Ευρωζώνης, ύψους 14,5 δισ. ευρώ. Τα διμερή δάνεια από τα κράτη της ζώνης του ευρώ, χορηγούνται με επιτόκιο 3,60%. Την περασμένη Τετάρτη εκταμιεύθηκαν και τα πρώτα 5,5 δισ. ευρώ από το ΔΝΤ…. Στην πρώτη αυτή εκταμίευση συμμετείχαν μέσω διμερών δανείων 10 χώρες της Ευρωζώνης με τα εξής ποσά:…”
    Ναυτεμπορική, Τρίτη, 18 Μαΐου 2010 “Εκταμιεύτηκε η πρώτη δόση του ευρωπαϊκού δανείου Υψους 14,5 δισ.ευρώ. Στην πρώτη αυτή εκταμίευση συμμετείχαν μέσω διμερών δανείων 10 χώρες της ευρωζώνης: ….. ” http://www.naftemporiki.gr/finance/story/291452/ektamieutike-i-proti-dosi-tou-europaikou-daneiou
    ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΙΔΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΠΙΧΡΙΣΗ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    Και μιλάμε για πραξικόπημα, διότι όταν λέμε Ελληνική Δημοκρατία, δεν εννοούμε κάποιο άτομο που ανήκει στην εκτελεστική εξουσία, αλλά τον Αρχηγό του Κράτους, ήτοι τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας που ενεργεί κατόπιν συναίνεσης με τη Βουλή των Ελλήνων, δηλαδή κατόπιν εντολής των νομίμως εκλεγμένων αντιπροσώπων μας και του έθνους εάν διά των εκλογών έλαβαν σχετική εξουσιοδότηση.
    Την συγκεκριμένη “διάσωση” όμως από ξένες δυνάμεις, ποτέ δεν την ζητήσαμε ως λαός και ποτέ δεν δώσαμε στους αντιπροσώπους μας εντολή να τη ζητήσουν για λογαριασμό μας. Αντιθέτως, αυτό που πάντα ζητήσαμε και ζητάμε είναι να κάνουν όλα τα μέλη της κρατικής εξουσίας σωστά τη δουλειά που τους πληρώνουμε να κάνουν: Τους βουλευτές να νομοθετούν σύμφωνα με το σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και τα μέλη της κυβέρνησης να εκτελέσουν τις αποφάσεις των αντιπροσώπων μας που συμφωνούν με το σύνταγμα, να διοικήσουν σωστά και νόμιμα τη χώρα κλπ.
    Πάρα ταύτα όμως, από το 2010 και έπειτα, οι πολίτικες Παπακωνσταντίνου, οι οποίες αποτελούν το απόλυτο αντίθετο της λαϊκής εντολής διακυβέρνησης της χώρας μας, αυτούσιες ή λίγο τροποποιημένες, εφαρμόζονται κατά το δοκούν έως και σήμερα. Για να μην πολυλογούμε, σας θυμίζουμε απλά ότι το 2015 ο ελληνικός λαός εξέφρασε ξεκάθαρα την αντίθεσή του στην έτσι αποκαλούμενη ως μνημονιακή πολιτική, αλλά η βούλησή του αγνοήθηκε επιδεικτικά από ολόκληρο το κρατικό μηχανισμό. Συνεπώς, για αυτό το λόγο και μόνο, όλοι όσοι άσκησαν από τότε και έπειτα νομοθετική και εκτελεστική εξουσία την άσκησαν και την ασκούν και σήμερα, πραξικοπηματικά, αντισυνταγματικά, παράνομα και καταχρηστικά διότι όπως αποδείξαμε, η εξουσία τους δεν πηγάζει από τον λαό, δεν υπάρχει υπέρ αυτού και του Έθνους και δεν ασκείται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
    ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΤΜΗΜΑ Α’: Μορφή του πολιτεύματος
    Άρθρο 1
    Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
    Ως πρόσθετη απόδειξη, αναφέρουμε και το γεγονός ότι από το 2010 και μετά πρακτικά καταργήθηκαν και οι εθνικές βουλευτικές εκλογές, καθώς, ό,τι και να ψήφισε ο κόσμος οι πολιτικές Παπακωνσταντίνου που είχαν ως κύριο άξονα την λιτότητα, την μείωση του ΑΕΠ και την αύξηση του δημοσίου χρέους, την τιμωρία των πολιτών που δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν πια στις παράλογες απαιτήσεις του υπουργείου οικονομικών και την δήμευση δημοσίας και ατομικής περιουσίας, δεν άλλαζε. Ο κόσμος το κατάλαβε και αφού δοκίμασε τα πάντα χωρίς να καταφέρει κάτι (διαδηλώσεις, μηνύσεις, απεργίες κλπ), απλά έπαψε να συμμετέχει στην διαδικασία ανάδειξης αντιπροσώπων του έθνους των Ελλήνων. Έτσι, στις τελευταίες εθνικές βουλευτικές εκλογές παρωδία του Σεπτεμβρίου 2015, που δεν είχαμε καν το δικαίωμα ονομαστικής επιλογής ενός αντιπροσώπου από εκείνους που μας έβαλαν κάτω από την μύτη, αλλά μόνο ενός κόμματος, το 45,19% του εκλογικού σώματος δεν ψήφισε καθόλου ή δεν ψήφισε έγκυρα που το ίδιο κάνει, ενώ από τους υπόλοιπους, μόνο λίγοι επέλεξαν τον ΣΥΡΙΖΑ που με δεκανίκι τους ΑΝΕΛ ανέλαβε μετά τη διακυβέρνηση της χώρας. Συγκεκριμένα, εάν τα στοιχεία του υπουργείου εσωτερικών / SingularLogic είναι σωστά, φαίνεται ότι από τους 9.913.609 εγγεγραμμένους ψηφοφόρους, μόλις 1.926.526 ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και 200.532 ΑΝΕΛ! Δηλαδή, 7.987.083 Έλληνες (80,57%) δεν ήθελαν να αναλάβουν την τύχη της χώρας οι άνθρωποι του ΣΥΡΙΖΑ, όποιοι και αν ήταν αυτοί, ενώ τους ανθρώπους του μικροσκοπικού ΑΝΕΛ, φαίνεται ότι τους ήθελαν μόνο τα μέλη του κόμματος, οι υποψήφιοί του, οι συγγενείς και οι φίλοι τους, οι οποίοι όλοι μαζί, με το ζόρι αποτελούσαν τότε το 2% του εκλογικού σώματος. [πηγή στοιχείων:http://ekloges.ypes.gr/current/v/public/index….22:%7B%7D%7D]
    Για τις εκλογές, τον τρόπο διεξαγωγής τους και την κακουργηματική εξαπάτηση εκλογέων σε βαθμό εσχάτης προδοσίας, έχουν γίνει πληθώρα δημόσιων καταγγελιών και μηνύσεων από τις οποίες αναφέρουμε ενδεικτικά και μόνο:
    α) τη δημόσια καταγγελία του Γεώργιου Κοντογιώργη, Καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης-Συγγραφέα και πρώην Πρύτανη της Παντείου ΑΣΠΕ, αναφορικά με τις “κανονικές” εκλογές με σταυρό προτίμησης:
    Οι Έλληνες δεν ψηφίζουν, απλά επιλέγουν μεταξύ αυτών που υποδεικνύει το σύστημα. Αυτό το σύστημα πρέπει να ανατραπεί.Οι Έλληνες δεν ψηφίζουν με την αληθινή έννοια της ψήφου. Οι Έλληνες απλά καλούνται να νομιμοποιήσουν, δηλαδή να επιλέξουν μεταξύ εκείνων των επιλογών που προτείνουν οι μηχανισμοί του συστήματος.  Αυτό το σύστημα παράγει σκουπίδια, δεν παράγει φιλοδοξία, άρα δεν παράγει προσωπικότητες, τις αποκλείει.”
    β) δυο μηνύσεις που αφορούν την εξαπάτηση εκλογέων κατά τη διαδικασία ανάδειξης των μελών του κοινοβούλιου το 2009 η μία, και την παρανομία όλων των εκλογών από το 2011 και έπειτα, η άλλη. 
    Συγκεκριμένα, με τη πρώτη μήνυση (ΑΒΜ Α 2012/2593), τέως εισαγγελέας, δικηγόρος Αθηνών και 376 πολίτες, εγκάλεσαν τους υποψήφιους βουλευτές που συμμετείχαν στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ στις εθνικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009, τα στελέχη του κόμματος, τους μετέπειτα βουλευτές της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ περιόδου Οκτωβρίου 2009 – Απριλίου 2012, τους δυο πρωθυπουργούς εκείνης της εποχής και τα μέλη των κυβερνήσεών τους, για τα εγκλήματα των άρθρων 134 2α΄ – 2β΄ και 162 του Ποινικού Κώδικα ήτοι Εξαπάτηση Εκλογέων και Εσχάτη Προδοσία, μεταξύ άλλων και λόγω της εφαρμογής των καταστροφικών μνημονιακών πολιτικών.
    Με τη δεύτερη μήνυση, η οποία κατατίθεται συνεχώς από τις 05/05/2012, στηριζόμενοι στην από 24/11/2011 ανακοίνωση  δικογραφίας εσχάτης προδοσίας στην ολομέλεια της βουλής και άλλα έγγραφα, χιλιάδες πολίτες κατήγγειλαν όλες τις βουλευτικές εκλογές που διεξάχθηκαν μετά την ημερομηνία αυτή, κυρίως διότι συμμετείχαν σε αυτές ως υποψήφιοι, ύποπτοι εσχάτης προδοσίας οι οποίοι μάλιστα, στη συνέχεια, τέλεσαν πληθώρα άλλων αδικημάτων κλπ. Εν όψη των εκλογών του Ιανουαρίου 2015, οι μηνυτές εμπλούτισαν τη καταγγελία τους με νέα στοιχεία, την ονόμασαν ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΓΙΑ ΔΟΛΟ, ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ & ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ και την κατάθεσαν στα αστυνομικά τμήματα όλης της επικράτειας όπως και πριν. http://ieridilosi.blogspot.gr
    Κύριε εισαγγελέα / Κύριε ανακριτή
    Επειδή άσκηση εξουσίας κατά κατάλυση του άρθρου 1 του συντάγματος αποτελεί ουσιαστικά άσκηση της εξουσίας κατά κατάλυση ολοκλήρου του συντάγματος, δεν πρόκειται πια για ένα “απλό” έγκλημα κατά του πολιτεύματος, αλλά για την ανατροπή του, η οποία τιμωρείται πολλαπλά βάσει διατάξεων του Ειδικού Μέρους του Ποινικού Κώδικα με τίτλο “Προσβολές του πολιτεύματος“ άρθ. 134 -152 (Εσχάτη προδοσία, βασανιστήρια και άλλες προσβολές της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, Προδοσία της χώρας κλπ). Σε αυτό το μέρος του ΠΚ, και συγκεκριμένα στο Άρθρο 134α, καταγράφονται και οι θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του Πολιτεύματος που τεκμηριώνουν την εσχάτη προδοσία αν καταλυθούν, αλλοιωθούν ή καταστούν ανενεργοί διαρκώς ή προσκαίρως, και είναι οι ακόλουθοι:  α) η ανάδειξη του Αρχηγού του Κράτους με εκλογή. β) το δικαίωμα του λαού να εκλέγει τη Βουλή με γενικές, άμεσες, ελεύθερες, ίσες και μυστικές ψηφοφορίες μέσα στα συνταγματικά χρονικά πλαίσια. γ) το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης. δ) η αρχή του πολυκομματισμού. ε) η αρχή της διάκρισης των εξουσιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα [δηλαδή άσκηση νομοθετικής εξουσίας από τη Βουλή και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, της εκτελεστικής από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την Κυβέρνηση και της δικαστικής από τα δικαστήρια· οι αποφάσεις τους εκτελούνται στο όνομα του Ελληνικού Λαού.(Αρθ.26 Σ)]στ) η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής και της δικαστικής εξουσίας από το Σύνταγμα και τους νόμους [όπου νόμους νοούνται μονό εκείνοι που συμφωνούν με το σύνταγμα, (Αρθ.120Σ)] . ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης. και η) η γενική ισχύς και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα. Βάσει του Συντάγματος (άρθρο 120.3), σε περίπτωση κατάλυσης του, οι κυρώσεις αυτές επιβάλλονται μετά τη αποκατάσταση της νόμιμης εξουσίας (της λαϊκής κυριαρχίας δηλαδή), οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
    Κύριε εισαγγελέα / Κύριε ανακριτή,
    Η κατάλυση του συντάγματος και κατ επέκταση η ανυπαρξία της εθνικής κυριαρχίας δεν αποδεικνύεται μόνο με το πραξικόπημα Παπακωνσταντίνου, τη ντε φάκτο κατάργηση των εκλογών και την δέσμευση της δημόσιας περιουσίας για λογαριασμό ξένων, αλλά και με την αδυναμία της Πολιτείας να τιμωρήσει τους παραβάτες και να εξασφαλίσει τη σωστή και ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος.
    Και όλα αυτά μας δίνουν το δικαίωμα να αντισταθούμε με κάθε μέσο (άρθρο 120 Σ)
    Συγκεκριμένα:
    Με βάση την έως τώρα νομική θεωρία, το δικαίωμα αντιστάσεως των πολιτών για τη προστασία και τη σωτηρία της συνταγματικής τάξεως και αποκαταστάσεως του πολιτεύματος ενεργοποιείται σε περίπτωση κατάλυσης του Συντάγματος η οποία υφίσταται όταν επέλθει η άμεση ή έμμεση κατάλυση του πολιτεύματος που εκδηλώνεται με την προσβολή της μορφής του ή μιας από τις οργανωτικές του βάσεις (θεμελιώδεις αρχές), εάν εκτός από την παραβίαση μιας τέτοιας διάταξης υφίσταται και αδυναμία επιβολής των κυρώσεων. Σχετικά:
    – ΟΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣhttp://openeclass.panteion.gr/modules/document/file.php/TMB223/2.pdf
    – Για το άρθρο 120 του Συντάγματοςhttps://skeptikon.wordpress.com/2012/11/08/constitution-article-120/%5D
    Την προσβολή της μορφής και (άμεσα ή έμμεσα) όλων των οργανωτικών βάσεων του πολιτεύματος (θεμελιωδών αρχών), την αποδείξαμε με πολλαπλούς τρόπους ενώ η αδυναμία επιβολής των κυρώσεων είναι αυταπόδεικτη διά την συνέχιση της ίδιας κατάστασης επί τόσα χρόνια. Πέραν τούτου, επειδή μια ειδική κατηγορία κυρώσεων, είναι και η τιμωρία των ενόχων σύμφωνα με το προαναφερόμενο Ειδικό Μέρος του Ποινικού Κώδικα με τίτλο “Προσβολές του πολιτεύματος“ άρθ. 134 -152, η αδυναμία επιβολής των κυρώσεων αποδεικνύεται και από τις αμέτρητες μηνύσεις και δημόσιες καταγγελίες προσβολής του πολιτεύματος που δεν εξετάστηκαν ποτέ, όπως ακριβώς έχει συμβεί και με τις δυο προαναφερόμενες μηνύσεις που αφορούσαν τις εκλογές.
    Συνεπώς, είναι απολύτως δικαιολογημένη
    – η δήλωσή μας ανυπακοής και μην αναγνώρισης της εξουσίας των ανθρώπων που εξασφαλίζουν την νομοθετική και την εκτελεστική λειτουργία της Πολιτείας από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2010 και έπειτα.
    – η απαίτησή μας να ασκήσετε επιτέλους ποινική δίωξη εναντίον όλων των εγκληματιών που έφεραν την χώρα μας και τον λαό σε αυτήν την κατάντια και να δημεύσετε τις περιουσίες τους!
    Αρχίστε με τον Παπακωνσταντίνου, τα εγκλήματα του οποίου προσδιορίζονται επακριβώς με την παρούσα σε ό,τι αφορά τον τόπο την ημερομηνία και τον τρόπο διάπραξης τους και ο οποίος έχει μηνυθεί έως τώρα αμέτρητες φορές αλλά επειδή η δικαιοσύνη μέχρι τώρα αδιαφόρησε επιδεικτικά, η τιμωρία του δεν ήρθε ποτέ! Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι σύμφωνα με δημοσιεύματα, μόνο μέχρι τις 29/11/2013, είχαν σχηματιστεί τουλάχιστον 20 «καυτές» δικογραφίες εναντίον του. Εσχάτη προδοσία, αποδοχή παράνομου χρέους και υποστήριξη συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων είναι το δια ταύτα λίγων μόνο από τις δικογραφίες αυτές (29/11/2013)https://olympia.gr/2013/11/29/24-δικογραφίες-στην-βουλή-για-το-δίδυμο/
    Συνεχίστε με τον προϊστάμενο του Παπακωνσταντίνου, τον Γ. Παπανδρέου και με τους βουλευτές της ολομέλειας της ΙΓ’ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΕ∆ΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ οι οποίοι αντί να στείλουν τον Παπακωνσταντίνου πακέτο στον εισαγγελέα στις 06/05/2010 όταν συζήτησαν και υπερψήφισαν το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών «Μέτρα για την εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της ελληνικής οικονομίας από τα κράτη-μέλη της Ζώνης του Ευρώ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο» (έπειτα ν. 3845/06.05.2010 ΦΕΚ 65 Α’), από το οποίο σαφέστατα προέκυπτε το πραξικόπημά του, με νόμο που δημοσιεύθηκε και μπήκε σε ισχύ στις 11 Μαΐου 2010 (ΦΕΚ Α 67/2010), δηλαδή 3 μέρες αφού είχε υπογράψει για λογαριασμό της Ελληνικής Δημοκρατίας και την τελευταία συμφωνία, ήτοι τη διεθνή δανειακή σύμβαση, του έδωσαν την άδεια να υπογράψει ό,τι θέλει για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου χωρίς έγκριση της Βουλής. Άλλο πράγμα όμως το Ελληνικό Δημόσιο μέρος του οποίου είναι και αυτός και άλλο η Ελληνική Δημοκρατία μέρος της οποίας είμαστε και εμείς και εξ ονόματος της οποίας ούτε έλαβε ποτέ ούτε μπορούσε να λάβει εξουσιοδότηση να ενεργήσει. Η συζήτηση του προαναφερόμενου νομοσχεδίου υπάρχει εδώhttp://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/a08fc2dd-61a9-4a83-b09a-09f4c564609d/es20100506_1.pdf,  σελ. 6727- 6795.
    Μετά πηγαίντε στους σημερινούς βουλευτές, υπουργούς κλπ και σταματήστε τους! Βιαστείτε όμως γιατί από το το 2015 φόρτωσαν τον κρατικό προϋπολογισμό με δανεισμό 1,28 τρις! Καλά διαβάσατε: Τρισεκατομμύρια, όχι δισεκατομμύρια ή εκατομμύρια.
    Ενδεικτικά δημοσιεύματα:
    – ”ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΡΥΦΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΤΟ 2015 ΥΨΟΥΣ 675 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ…”http://greeknewsondemand.com/2017/01/11/αποκαλυπτουμε-τον-κρυφο-δανεισμο-τησ/,
    – ”ΚΡΥΦΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 675 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΤΟ 2015 ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ…” http://lobbystas.gr/κρυφο-δανεισμο-τησ-ελλαδασ-675-δισ-ευρω-τ/,
    – ”2014 – 2015: Στο 1 τρισ. € εκτινάχθηκε το ελληνικό δημόσιο χρέος! (Τα eurocommercial papers, ως κρυφό παράλληλο νόμισμα και η εγκληματική διαχείριση του βραχυχρόνιου δημόσιου χρέους. Από τα 129,11 δισ. € των σαμαροβενιζέλων, στα 740,46 δισ. € του Αλέξη Τσίπρα)”http://tassosanastassopoulos.blogspot.gr/2016/04/2014-2015-1-eurocommercial-papers-12911.html,
    – “Οι τιτλοποιήσεις της Ελληνικής περιουσίας προχωρούν από το 2015 χωρίς να ανοίξει μύτη. Κάθε χρόνο εγγράφονται 700 δις ευρώ επίσημα στον προϋπολογισμό! Όλα τα κόμματα το ξέρουν και δεν έχει ακουστεί τίποτα.” Του Καθηγητή Γ. Ζουγανέλη http://zcode-gr.blogspot.gr/2017/03/2015-700.html
    – Δημήτρης Χαλυβόπουλος “Τεράστιος ο βραχυπρόθεσμος δανεισμός” http://www.iskra.gr/τεράστιος-ο-βραχυπρόθεσμος-δανεισμό/
    Στο έργο σας πέραν των εδώ αναφερόμενων που θεωρούμε ότι αρκούν για την τεκμηρίωση της ενοχής όλων τους, θα βοηθήσει πάρα πολύ η “Μαύρη Βίβλος της Ντροπής” της Επιτροπής Ελέγχου Κοινοβουλευτικού Έργου του ΣΥΡΙΖΑ η οποία κατήγγειλε πληθώρα παρανομιών της διετίας 2012 -2014 και όχι μόνο, η οποία αποδεικνύει τον δόλο για πολλές κακουργηματικές πράξεις των σημερινών βουλευτών και υπουργών του, καθώς και του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα για τον οποίο, εκτός των εναντίον του μηνύσεων για εσχάτη προδοσία υπάρχει και ψήφισμα που μέχρι τώρα υπέγραψαν 14.769 άτομα:https://avaaz.org/el/petition/..Stirixi_se_minysi_kata..Alexi_Tsipra eshati_prodosia/   
    Η Μαύρη Βίβλος υπάρχει σε πολλούς ιστότοπους. Ένας είναι αυτός:http://www.syriza.gr/pdfs/mavri_vivlo_ntropis.pdf. Εν τάχει, με αυτό το έγγραφο, ο ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε τη μετατροπή της νομοθετικής εξουσίας σε πλυντήριο σκανδάλων και νεκροταφείο ποινικών δικογραφιών, την παραβίαση της συνταγματικής νομιμότητας, τη διαπλοκή και την νομοθέτηση υπέρ αυτής, την άρση του κράτους δικαίου από την Βουλή και τις ιλιγγιώδεις αποστάσεις που αυτή πήρε από την ουσία της δημοκρατίας μετά το 2010, κρατώντας αρχικά μόνο τα προσχήματα και τους τυπικούς κανόνες της κοινοβουλευτικής διαδικασίας και έπειτα, από το 2012 να μη σέβεται ούτε τους κανόνες αυτούς. Η καταγγελία έγινε στις 24/05/2014 και ήταν ένας από τους λόγους που στις επόμενες εκλογές την εξουσία την ανέλαβε ο ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος όμως συνέχισε να κάνει ακριβώς ό,τι είχε καταγγείλει, αποδεικνύοντας έτσι την αναμφισβήτητη ύπαρξη του δόλου.
    Επιμελήτρια αυτής της δημόσιας καταγγελίας ήταν η μετέπειτα Πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου η οποία εδώ και καιρό καταγγέλλει συνεχώς τον Α. Τσίπρα, τα μνημόνια ως έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, την κατοχή της χώρας από ξένες δυνάμεις, τον προδοτικό ρόλο όλων των κομμάτων και καλεί συνέχεια τον κόσμο σε γενική ανυπακοή.
    Ενδεικτικοί τίτλοι δημοσιευμάτων:
    – “Ζωή Κωνσταντοπούλου: Ο Τσίπρας είναι προδότης και ξεφτιλισμένος”http://www.newsit.gr/politikh/Zoi-Konstantopoyloy-O-Tsipras-einai-prodotis-kai-kseftilismenos/711526
    – “«ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ» Zωή Κωνσταντοπούλου: Οι μνημονιακοί πρωθυπουργοί και ο Τσίπρας πρέπει να πάνε φυλακή”http://www.iefimerida.gr/news/328256/zoi-konstantopoyloy-oi-mnimoniakoi-prothypoyrgoi-kai-o-tsipras-prepei-na-pane-fylaki#axzz4hDLU7KLP,
    – ”Γενική ανυπακοή για να πέσει το καθεστώς ζητά η Ζωή Κωνσταντοπούλου”http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/2634157/geniki-anipakoi-gia-na-pesi-to-kathestos-zita-i-zoi-konstantopoulou
    – “Ζωή Κωνσταντοπούλου: είμαστε μια χώρα υπό κατοχή”http://www.ant1news.gr/news/Politics/article/467225/zoi-konstantopoyloy-eimaste-mia-xora-ypo-katoxi
    – “H Ζωή Κωνσταντοπούλου καλεί σε «γενική ανυπακοή»: Άρνηση πληρωμής κάθε οφειλής“ 06|02|2017 http://www.iefimerida.gr/news/317644/h-zoi-konstantopoyloy-kalei-se-geniki-anypakoi-arnisi-pliromis-kathe-ofeilis#ixzz4gZHbR7c6
    – “Ζωή Κωνσταντοπούλου, Συνέντευξη στον Κώστα Ουΐλς 1/4/2017” όπου μίλησε για τον προδοτικό ρόλο όλων των κομμάτων, περιγράφει τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας που τελούνται στην Ελλάδα και την εσχάτη προδοσία βουλευτών, υπουργών, πρωθυπουργών, προέδρων δημοκρατίας κλπhttps://www.youtube.com/watch?v=CzOr0be8sDo
    -“Ζωή Κωνσταντοπούλου: «Οι υπαίτιοι για τα Μνημόνια πρέπει να λογοδοτήσουν σε Μεικτά Ορκωτά Δικαστήρια»” 16/06/2016 https://www.plefsieleftherias.gr/zoi-konstantopoulou-ypetii-gia-ta-mnimonia-prepi-na-logodotisoun-se-mikta-orkota-dikastiria/
    Κάλεσμα σε αντίσταση και ανυπακοή όπως ορίζει το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος, έκανε πριν λίγες μόνο μέρες και ο Μίκης Θεοδωράκης μαζί με 20 πανεπιστημιακούς, καλλιτέχνες, νομικούς κλπ.http://www.mikistheodorakis.gr/el/writings/articles/?nid=5261. 
    Το κάλεσμα έγινε εν όψη ψήφισης του πολυνομοσχεδίου για την επικύρωση της συμφωνίας για το κλείσιμο της 4ης Αξιολόγησης, το οποίο εμπεριείχε και προληπτικά μέτρα, για τα οποία ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος είπε στις 30 Ιανουαρίου 2017:
    «Kαθένας γνωρίζει πως είναι πρωτόγνωρο να ζητάει κανείς την νομοθέτηση μέτρων προληπτικών, και μέτρων που τελούν υπό αίρεση. Το να υποχρεωθεί μία χώρα να ψηφίσει με νόμο τέτοια μέτρα, σημαίνει ότι θα δεχόταν να παραβιάσει κάθε έννοια του ευρωπαϊκού δικαίου και κάθε έννοια διεθνούς δικαίου και ιδίως διεθνούς δικαίου που να αφορά τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου. ….Νομοθεσία υπό αίρεση και μάλιστα μελλοντική νομοθεσία και αίρεση για τη λήψη μέτρων μετά από δύο και τρία χρόνια, είναι κάτι όχι μόνο πρωτόγνωρο αλλά και εντελώς αντίθετο –το τονίζω- πέρα και έξω από την λογική του ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου και δεν μπορεί να γίνει δεκτό, …».http://www.protothema.gr/politics/article/649837/prokopis-paulopoulos-protognoro-na-ziteitai-nomothetisi-proliptikon-metron/
    Πριν από αυτό το κάλεσμα, και συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου 2017, ο διάσημος μουσικοσυνθέτης είχε καταγγείλει τον σημερινό πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ότι στήνει Μαδουρισμό στην Ελλάδα, δηλαδή την παράνομη διαιώνιση της εξουσίας εις το διηνεκές, με δήθεν συνταγματικά μέτρα που λαμβάνει η πλαστή πλειοψηφία στη Βουλήhttp://www.eleftherostypos.gr/politiki/97539-arthro-fotia-toy-miki-o-tsipras-stinei-madoyrismo-stin-ellada/. Ο Μίκης Θεοδωράκης όμως, ο οποίος ισχυρίζεται και αυτός ότι υπάρχει σχέδιο καταστροφής της χώρας, αντέδρασε απέναντί του από το 2012. Ενδεικτικά: τον Φεβρουάριο εκείνου του έτους απευθύνθηκε στην διεθνή κοινή γνώμη με σκοπό την ενημέρωση όσων περισσότερων ανθρώπων γινόταν περί της στρατηγικής που κατασκεύασαν οι Έλληνες πολιτικοί και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα με στόχο τη λεηλασία της χώρας.
    UN APPEL DE MIKIS THEODORAKIS À L’OPINION PUBLIQUE INTERNATIONALE La vérité sur la Grèce par Míkis Theodorákis Le compositeur et figure de la résistance Mikis Theodorakis dénonce la stratégie conjointe de la classe politique grecque et des organismes financiers pour organiser la spoliation du pays. “ http://www.voltairenet.org/article172906.html και “AN OPEN LETTER TO INTERNATIONAL PUBLIC OPINION The truth about Greece by Míkis Theodorákis Composer and resistance icon Mikis Theodorakis lambastes the joint strategy devised by Greek politicians and financial institutions with the objective of pillaging the country”http://www.voltairenet.org/article172907.html
    Λίγους μήνες αργότερα επανήλθε στο θέμα και βοήθησε στο να κυκλοφορήσει ευρύτερα ένα κείμενο του Γιώργου Κασιμάτη με τίτλο “Κάτω από μια Επικίνδυνη Διακυβέρνηση – ΟΙ ΑΜΕΣΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ”, όπου ο διακεκριμένος Έλληνας νομικός, πολιτειολόγος και πανεπιστημιακός, καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου, που διετέλεσε πρόεδρος της Νομικής Σχολής Αθηνών και διευθυντής του Νομικού Γραφείου του πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου, έγραφε μεταξύ άλλων:
    Μόλις ένας μήνας πέρασε από τις εκλογές και ο ελληνικός λαός βλέπει ήδη με θλίψη να συνεχίζονται ‘λες και δεν έγιναν εκλογές- δύο πραγματικότητες που δείχνουν πόσο χαμηλό είναι το επίπεδο διακυβέρνησης της χώρας: η μια είναι η πλήρης απουσία κάθε προγράμματος αντιμετώπισης της κρίσης και η πλήρης εγκατάλειψη των προεκλογικών εξαγγελιών, η άλλη ειναι η σταθερή συνέχιση της ποδηγέτησης του ελληνικού λαού από το Μεγάλο Δουκάτο με τους έλληνες τσάτσους του προς τον πιο βαθύ γκρεμό που υπάρχει: προς μια έξοδο από το ευρώ με ελεγχόμενη από τους δανειστές πτώχευση. “
    “ Ένα πρόγραμμα μονάχα υπάρχει σίγουρο -αυτό που υπήρχε εξαρχής: η εκποίηση των δεκάδων χιλιάδων μονάδων της δημόσιας περιουσίας και των πηγών του δημόσιου πλούτου. “ “Το πρόγραμμα αυτό, που ήδη εκτελείται, δεν είναι, βέβαια, πρόγραμμα ανάπτυξης ή ανάκαμψης, αλλά καταστροφής της χώρας. 
    Εν όψει αυτής της κατάστασης, θα ήθελα να επισημάνω δύο τεράστιους κινδύνους που έχουν ήδη δρομολογηθεί και απειλούν για πολλές γενιές την υπόσταση της Ελλάδας:  
    1ος  κίνδυνοςΗ απώλεια της δημόσιας περιουσίας και των πηγών του εθνικού πλούτου. Όπως επανειλημμένα έχομε καταγγείλει, με τη δανειακή σύμβαση της 10ης Μαΐου 2010 έχει δεσμευτεί το σύνολο της δημόσιας περιουσίας υπέρ των δανειστών, η δε ελληνική κυβέρνηση έχει παραιτηθεί από κάθε δικαίωμα να αρνηθεί τη μεταβίβαση κρατικού περιουσιακού στοιχείου που έχει ζωτική σημασία για την κυριαρχία και την επιβίωση της χώρας μας (άρθρα 4 και 17 §5 της Σύμβασης Δανειακής Διευκόλυνσης), καθώς και από την προστασία που μας παρέχουν το διεθνές δίκαιο και το δίκαιο της ΕΕ (με την υπαγωγή μας στο αγγλικό δίκαιο, άρθρο 14).Οι ίδιες δεσμεύσεις έγιναν δεκτές και με το Μνημόνιο Β΄ [άρθρα 5 (1) (2), 15 (1) (2) (3) (4)]. Το Μνημόνιο Β΄ περιλαμβάνει, μάλιστα, και ρητό όρο (με το Μνημόνιο Α΄ απαγορευόταν έμμεσα) που απαγορεύει στην Ελλάδα, από τώρα και στο μέλλον, να δεσμευτεί η ίδια και να δεσμεύσει τα περιουσιακά της στοιχεία απέναντι σε τρίτα πρόσωπα και κράτη! (Πλήρης κατάλυση της κυριαρχίας κράτους). ..
    2ος Κίνδυνος: Η επιβολή ελεγχόμενης (από τους δανειστές) χρεοκοπίας. Έχομε ξαναγράψει ότι η ελεγχόμενη από τους δανειστές χρεοκοπία είναι πολύ χειρότερη  από την ανεξέλεγκτη πλήρη χρεοκοπία και η χείριστη από όλες τις λύσεις. Γιατί; Για τους εξής λόγους: Διότι στην ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, μπαίνοντας η χώρα σε κατάσταση ανάγκης, η παρούσα γενιά υφίσταται, αναμφίβολα, μεγάλες οικονομικές θυσίες (όπως, για παράδειγμα στη δεκαετία του 1950),  αλλά: η χώρα δε χάνει την κυριαρχία της, δε χάνει τη δημόσια περιουσία της και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της, απελευθερώνεται νόμιμα από τα δεσμά των δανειακών της υποχρεώσεων, αποδεσμεύεται από την απαγόρευση να ασκεί πολιτική προστασίας της οικονομίας της και δεν υποθηκεύονται οι επόμενες γενιές. Μπορεί μόνη της η Ελλάδα, με τα πλεονεκτήματα  μιας πολυδιάστατης εξωτερικής πολιτικής, να ανακάμψει. 
    Αντίθετα, η ελεγχόμενη από τους δανειστές χρεοκοπία, σημαίνει τα έξης:
    • Έξοδο από το ευρώ. Επειδή δεν μπορούν να το κάμουν θεσμικά, ούτε είναι εύκολη η άσκηση πολιτικής και οικονομικής βίας, θα εξασφαλίσουν τη συναίνεση της κυβέρνησης, ώστε να βγει η Ελλάδα… «με τη θέλησή της».
    • Ελεγχόμενη ισοτιμία δραχμής, ώστε: ο ελληνικός λαός να χάσει μεγάλο μέρος των χρημάτων του, οι δανειστές να διασφαλίσουν τα δάνεια και τη δημόσια περιουσία της Ελλάδας και να συνεχιστεί η ύφεση στο διηνεκές σκληρότερη, για να μας ελέγχουν.
    • Εκποίηση της δημόσιας περιουσίας, με τις ρυθμίσεις που περιγράψαμε πιο πάνω, για πολλές γενιές.
    • Τον πλήρη αφελληνισμό της ελληνικής οικονομίας με τη μεταβίβασή του ελέγχου της στο πολυεθνικό επίπεδο
    • Τη φυγή ή την υποδούλωση του ανθρώπινου δυναμικού των επόμενων γενιών.”
    Η επιστολή Θεοδωράκη βρίσκεται εδώhttp://www.mikistheodorakis.gr/el/writings/spitha/?nid=5148 και εμπεριέχει και το κείμενο Κασιμάτη το οποίο μπορείτε να βρείτε και στο προσωπικό του ιστολόγιο:http://www.kassimatisdimokratia.gr/index.php/component/k2/item/109-κατω-απο-μια-επικινδυνη-διακυβερνηση-οι-αμεσοι-κινδυνοι-για-την-ελλαδα-και-η-απαντηση-στο-μεγαλο-διλημμα.
    Η μήνυσή μας είναι αυταπόδεικτη, αλλά και τα έγγραφα τα οποία προσκομίσαμε την τεκμηριώνουν απόλυτα. Σε περίπτωση όμως που χρειάζεστε επιπλέον έγγραφα, πείτε μας ποια ακριβώς είναι αυτά για να σας τα προσκομίσουμε.
    ΣΧΕΤΙΚΑ