Συμπληρωματική Προσφυγή Γεριτσίδου στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΥΠ' ΑΡΙΘ OTP-CR-47/12 ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΕΜΕΛΙΩΣΜΑΤΗΣ ΕΥΛΟΓΗΣ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΥΠ' ΑΡΙΘ OTP-CR-47/12 ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΕΜΕΛΙΩΣΜΑΤΗΣ ΕΥΛΟΓΗΣ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΠΡΑΧΘΕΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
των
Όλγας ΓΕΡΙΤΣΙΔΟΥ, Εκπαιδευτικής Ψυχολόγου, Ελληνίδας Πολίτη, προσωρινά διαμένουσας στη διεύθυνση Ζωσίμου 9, 114-73 Αθήνα, Ελλάδα e-mail olgayeri@gmail.com
Τάνυας-Μαρίας ΓΕΡΙΤΣΙΔΟΥ, Ψυχοπαιδαγωγού και Εκδότριας, Ελληνίδας Πολίτη, προσωρινώς διαμένουσας στη διεύθυνση Ζωσίμου 9, 114 73, Αθήνα, Ελλάδα e-mail tantz.aerine@gmail.com, κοινό τηλ. +0030-210-6410624 ———————————————-
Δυνάμει της επίσημης απάντησης σας με την ημερομηνία Τρίτη 26 Ιουνίου 2012 όπου αναφέρουμε ότι η υπόθεση, όπως εξερευνήθηκε και υπεγράφη από εμάς στην από 11 Οκτωβρίου 2011 Μηνυτήριο αναφοράς μας (OTP-CR-47/12) (βλ. αναφ./σχετικό 1) προς εσάς, θα εξεταζόταν « εάν επροσκομίζοντο νέα στοιχεία» προς αιτιολόγηση της θέσεως ότι έχουν διαπραχθεί εγκλήματα που εμπίπτουν εντός της δικαιοδοσίας του Δικαστηρίου, υποβάλλουμε ενώπιον σας, βάσει των προβλέψεων του Άρθρου 15 της Συνθήκης της Ρώμης, την παρούσα συμπληρωματική μηνυτήρια αναφορά και επίσημα, μη επιδεχόμενα αμφισβήτησης, αποδεικτικά στοιχεία σχετικά με:
(α) Το έγκλημα της Γενοκτονίας κατά του Ελληνικού πληθυσμού, όπως ορίζεται στο Άρθρο 6 παρ. β, παρ. γ και παρ. ρε. της Συνθήκης της Ρώμης. (β) Το έγκλημα της διάπραξης Εγκλημάτων κατά της Ανθρωπότητας εναντίον του Ελληνικού πληθυσμού, όπως ορίζεται από το άρθρο 7 παρ. h και παρ. κ της Συνθήκης της Ρώμης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κατά την από 11 Οκτωβρίου 2011 Μηνυτήριο Αναφορά μας προς το Δικαστήριο, είχαμε κατηγορήσει, παραθέτοντας σχετικά έγγραφα, την Κυβέρνηση της Ελλάδος και συγκεκριμένα τον Πρωθυπουργό Γ. Α. Παπανδρέου και τα διάφορα Υπουργικά Συμβούλια υπ' αυτόν, για το ότι επέτρεψαν και κατέστησαν ικανή τη δημιουργία συνθηκών προς υπόθαλψη και διάπραξη των ανωτέρω Εγκλημάτων μέσω συστηματικής, δολίου, σκοπίμου και αναγκαστικής εφαρμογής σχετικών πολιτικών, σε πλήρη συνείδηση, γνώση και επιμονή των αρνητικών επιπτώσεων. συνεπειών αυτών.
Όχι μόνο εμείς αλλά επίσης και ένας εκπληκτικός αριθμός Ελλήνων Πολιτών επιβεβαίωσε τη θέση μας ότι ο Ελληνικός πληθυσμός υπεβλήθη τότε και συνεχίζει να υποβάλλεται έκτοτε και να αποτελεί στόχο εξαιρετικά δυσμενών δράσεων κυβερνητικών πολιτικών εξ αιτίας των ατόμων που υποβάλλονται σε δριμύ βάσανο, σοβαρές βλάβες στην σωματική και ψυχική. του υγεία καθώς και προλήψιμο θάνατο. Επιπροσθέτως, σας παρείχαμε αποδεικτικά στοιχεία σχετικά με το γεγονός ότι η εφαρμογή της ως άνω συστηματικής και αδικαιολόγητης κυβερνητικής πολιτικής εμπόδισε και συνεχίζει να εμποδίζει την πραγματοποίηση γεννήσεων εντός του Ελληνικού πληθυσμού και ότι συνέχισε να επιφέρει στον Ελληνικό πληθυσμό οι συνθήκες διαβίωσης είχαν προβλεφθεί να τον προκαλέσουν. αφανισμό του.
Εσείς λάβατε γνώση της ως άνω επικοινωνίας αρχικά μέσω συστημένης αποστολής από εμάς και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) προς τη διεύθυνση του οικείου Γραφείου Επικοινωνιών (Office of Communications) από τους πολυάριθμους άλλους Έλληνες Πολίτες που τη στήριξαν .
Επιπλέον, αναφέρθηκε στον τύπο ότι εσείς ελάβατε τρεις (3) επιπλέον επίσημες Μηνυτήριες Αναφορές σχετικά με τη διάπραξη των ανωτέρω εγκλημάτων (συμπεριλαμβανομένων αλλά μη περιοριζομένων στα παραπάνω αναφερόμενα Άρθρα της Συνθήκης της Ρώμης) από πέντε Έλληνες πολίτες και μιαίδα Πολίτη (βλέπε: Χριστίνα Σαλεμή κατά Κ. Παπούλια, Γ.Α Παπανδρέου, Λ. Παπαδήμου και Ε. Βενιζέλου για Γενοκτονία, 2-3-2012, Τράγκας, Π. Τζένος και Α. Πρέκας: C. Lagarde, A. Merkel, JM Barroso and HA Van Rompuy , 13-7-. 2012 Sarah Luzia Hassel-Reusing κατά όπου δει/κατ' αγνώστων, OTP-CR-345/12 ) (βλέπε αναφ./σχετικά 2, 3, 4).
Χάριν οικονομίας της παρούσης Μηνυτηρίου Αναφοράς, δεν θα επαναλάβουμε το περιεχόμενο της πρώτης υπ' αριθ. OTP-CR-47/12 Μηνυτηρίου Αναφοράς, στην οποία σας συνιστούμε να ανατρέξετε (βλέπε αναφ./σχετικό 1) σε συνδυασμό νέων με την προσκόμιση των και μη αμφισβητήσιμων επισήμων εγγράφων που ακολουθούν.
Δεδομένου ότι από το 2011 έχουν αναδειχθεί διάφορες κυβερνήσεις στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης και της παρούσας του Α. Τσίπρα, οι οποίες, όπως θα αποδείξουμε κάτωθι, έχουν εθελουσίως και σκοπίμως ή μέσω υποτιθέμενων (δηλ. αυτό-αναφερόμενων) καταναγκασμών/εξαναγκασμών από συγκεκριμένους πολιτικούς και κυβερνητικούς οργανισμούς/θεσμούς διαπράττουν ως άνω αναφερόμενα Εγκλήματα, επιθυμούμε να προσθέσουμε όχι μόνο επιπλέον στοιχεία για τα ως άνω Εγκλήματα, τα οποία συνεχίζουν να διαπράττονται συντάσσεται η παρούσα Μηνυτήρια Αναφορά/Προσφυγή με αύξουσα επιδείνωση, αλλά και άλλα άτομα και συνασπισμούς άτομα τα οποία είναι υπεύθυνα.
Επιθυμούμε επίσης να διευκρινίσουμε ότι όλα τα στοιχεία και τα έγγραφα που θα παρατεθούν κατωτέρω αποτελούν είτε επίσημες αναφορές από ελεγκτικούς οργανισμούς υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών (βλέπε αναφ./σχετικό 8) είτε επίσημα πορίσματα Επιτροπών της Βουλής των Ελλήνων (βλέπε αναφ./σχετικά 6 & 7) ή στοιχεία Ελληνικών ή διεθνών στατιστικών οργανισμών ή πορίσματα Επιτροπών για την βιωσιμότητα συγκεκριμένων κυβερνητικών πολιτικών (βλέπε αναφ./σχετικά 9, 10 & 11).
Κατόπιν τούτου, δεν επιδέχεται αμφισβήτησης το γεγονός ότι το μέγεθος και η κλίμακα των αρνητικών επιπτώσεων που ακολουθούν το σύνολο του Ελληνικού πληθυσμού ως γενικό πληθυσμιακό σύνολο ενιαίας εθνικής υπόστασης καθ' ολοκληρίαν και επιπροσθέτως αφορά επιμέρους πολιτικές διακρίσεως στοχεύσεων στους αφανισμούς συγκεκριμένων υπο-συνόλων του ως άνω ενιαίου συνόλου.
Όσον αφορά τη δικαιοδοσία του Δικαστηρίου αμφότερα τα κριτήρια περί « ευρείας κλίμακος συστηματικής επιθέσεως καθ' οιουδήποτε πληθυσμού πολιτών, εν γνώσει της επίθεσης » καθώς και « με πρόθεση καταστροφής ολοκλήρου ή μέρους ενός ενιαίου εθνικού…συνόλου » τηρούνται βάσει κοινής λογικής και υφισταμένης νομοθεσίας /υφισταμένων κριτηρίων, συμπεριλαμβανομένων των αναφερομένων αριθμών θυμάτων που έχουν προκληθεί (συμπεριλαμβανομένων και ημών των ιδίων) ως άμεση συνέπεια των ως άνω αναφερομένων κυβερνητικών πολιτικών, όπως θα καταδείξουμε κατωτέρω.
Εν τέλει, και όπως θα καταδειχθεί αμέσως από τα στοιχεία που θα παρατεθούν κατωτέρω, η αρχική μας υπ' αριθ. OTP-CR-47/12 του 2011 Μηνυτήριο Αναφορά/Προσφυγή δεν υπήρξε μόνον επακριβής αλλά επίσης στόχευε να ανακόψει την καταβαράθρωση και τον όλεθρο που αναπόφευκτα επήλθαν επί του συνόλου του Ελληνικού πληθυσμού, έλαβαν χώρα τη χρονική περίοδο 2010-2010 θυμάτων, απλούστατα διότι ουδείς εθνικός οργανισμός ανέλαβε την υποχρέωση να εξετάσει το θέμα εντός της Ελλάδος με σκοπό να θέσει τέρμα στη διάπραξη των ως άνω εγκλημάτων Γενοκτονίας και Εγκλημάτων κατά της Ανθρωπότητος στο Πρόσωπο του Ελληνικού Λαού, ουδόλως δε το Δικαστήριο σας έκρινε σκόπιμο να διερευνήσει τα παραπάνω. καταστεί πρόξενος, δια της απραξίας του, εκατοντάδων χιλιάδων θυμάτων, καθώς και της απόλυτης φτωχοποίησης του ενός τρίτου (1/3) του συνόλου του Ελληνικού πληθυσμού, την πρόκληση ανηκέστου σωματικής και ψυχικής βλάβης και ιδιαζόντως απεχθή βάσανο, συμπεριλαμβανομένης της σταδιακής μείωσης του πληθυσμού λόγω μειώσεως γεννήσεων, αύξησης θανάτων (εξαιρουμένων των δημογραφικών συνθηκών). της μαζικής μετανάστευσης), παράγοντες οι οποίοι οδήγησαν σε γενική πτώση του αριθμού του συνόλου και της γονιμότητος του Ελληνικού πληθυσμού 1 .
Καθώς θα καταδειχθεί κατωτέρω, άπαντα τα καταγγελλόμενα αποτελούν την άμεση συνέπεια κυβερνητικών επιλογών, και αποτελεί γεγονός το οποίο, όσον αφορά τις αρνητικές συνέπειες του επί του Ελληνικού πληθυσμού δεν είναι μόνο στο σύνολο του νομοθετικού και εκτελεστικού σώματος, αλλά έχει γίνει αποδεκτό και διαιωνίζεται μέσω προσπαθειών/ενεργειών να αποφευχθεί η αντιμετώπισή του και/ή να ολοκληρωθεί η απόκρυψή του.
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 6, παρ. β, παρ. γ και παρ. δ της Συνθήκης της Ρώμης, για να στοιχειοθετηθεί το έγκλημα Γενοκτονίας εις βάρος ενός εθνικού συνόλου, ο εθνικός αυτός πληθυσμός θα πρέπει να στοχοποιηθεί μέσω συστηματικών και εκτακτών κυβερνητικών πολιτικών/υποκίνησης δράσεων σκοπός των ίδιων ή η εφαρμογή των συγκεκριμένων φορέων προκαλούν σοβαρές σωματικές και ψυχικές βλάβες στα μέλη του συνόλου αυτού, επιφέροντας συνθήκες ζωής οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί για να προξενήσουν σωματικό αφανισμό και να επιβάλουν μέτρα ώστε να εμποδίσουν τη δημιουργία γεννήσεων εντός συνόλου.
Από το έτος 2009, αλλά ιδιαίτερα από το έτος 2010, όπως αναφέρθηκε αρχικά στην υπ' αριθ. OTP-CR-47/12 Μηνυτήριο Αναφορά μας του έτους 2011
1 Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι, έχοντας προβλέψει τα επίπεδα του αφανισμού και των καταστροφών που θα ακολουθούσαν, αποστείλαμε στο Δικαστήριο σας υπό το κράτος της απελπισίας μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τίτλο “ how much is the blood quota you need before you take action αφού προφανώς δεν σε ενδιαφέρει η πρόληψη » (βλ. αναφ/σχετικό 5). Δεν υπήρξε παρά μόνο άκρα σιγή εκ μέρους σας όσον αφορά την Έκκλησή μας αυτή, αλλά πιστεύουμε ότι τώρα, και λαμβάνοντας υπ' όψη τη Δικαιοδοσία του Δικαστηρίου σας θα υποχρεωθείτε να ανταποκριθείτε δεόντως λόγω του κλίματος και των αριθμών των θυμάτων που αναφέρονται.
προς το Δικαστήριο σας (βλέπε αναφ./σχετικό 1), και δήθεν υπό την πρόφαση της αντιμετώπισής του υποτιθεμένου κοινού χρέους της Ελλάδος, εφαρμόστηκε/επιβλήθηκε μία σειρά Μνημονίων Κατανοήσεως [έκτοτε αναφερόμενα απλά ως Μνημόνια] ως προϋπόθεση διασφάλισης της ονομαστικής οικονομικής βοηθείας, με σκοπό να μειώσουν το οικονομικό έλλειμα της Χώρας και να αποτρέψουν εν γένει την Χώρα από το να κηρύξει στάση πληρωμών του υποτιθεμένου τεραστίου της χρέους.
Για την παράθεση του γενικού πλαισίου συνθηκών, είμαστε υποχρεωμένοι να τονίσουμε ότι μετά την εφαρμογή τριών (3) προγραμμάτων προσαρμογών (Μνημόνια) 2 , όπως θα αποδείξουμε κατωτέρω, προκλήθηκε και συνεχίζεται να προκαλεί αφανισμό του Ελληνικού πληθυσμού, όπως θα αναφέρουμε παρακάτω, και ότι όχι μόνον δεν επήλθε ουδεμία βελτίωση της οικονομικής καταστάσεως της Χώρας ή του χρέους αλλά αντιθέτως η κατάστασή του χρέους της Ελλάδος χειροτέρευσε, η οικονομική κατάσταση της Ελλάδος εγχωρίως αλλά και διεθνώς χειροτέρευσε και έγινε πλέον επισήμως αποδεκτό ότι το σύνολο των Μνημονίων επιβλήθηκε μέσω λανθασμένων κυβερνητικών πολιτικών ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΠΑΡ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΣΦΑΛΝΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ, ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ, ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΙΚΑ αναφ . 6, 7, 8 και ιδιαίτερα σελ. 8-9, τα θέματα 26-30, 9, 10 & 11).
2 Memorandum of Understanding on Specific Economic Policy Conditionality, 3 Μαΐου 2010 (MoU 1), Memorandum of Economic and Financial Policies (MEFP), Φεβρουάριος 2010 (MoU 2), Memorandum of Understanding and Loan Agreement, August 2015 (MoU 3) 3 Βλέπε:
- « Greece, the Sacrificial Lamb », του Joseph E. StiGlitz, 25 Ιουλίου 2015 , The New York Times.
- « The Colonial Origins of the Greek Bailout », του Jamie Martin, 27 Ιουλίου 2015 ,
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, Αυτοκρατορικό και Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ
Η εθελούσια και η επίσημη δήλωση θελήσεως όλων των κυβερνητικών/ πολιτικών προσώπων και θεσμών να επιμείνουν στην εφαρμογή μιας πολιτικής, η οποία έχει επισήμως αποτύχει στην εφαρμογή των διακηρυγμένων στόχων της και χάριν των ατόμων που έτυχε, η οποία έχει καταγγελθεί ότι προκαλεί σημαντική και συνεχώς επιδεινούμενη οπισθοδρόμηση επί /κατάργηση ενός εξόχου τεραστίου και συνεχώς αυξανόμενου φάσματος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, καταστρέφοντας τα πυρήνα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Ελληνικού Πληθυσμού μερικώς και ολικώς και προκαλώντας σοβαρές σωματικές και ψυχικές βλάβες και θάνατο, συνθέτει υπέρ το δέον τη νομική βάση του επιχειρήματος ότι ο πραγματικός σκοπός των άνω κυβερνητικών πολιτικών έγκειται στη διαιώνιση του αφανισμού των νομίμων. του εδάφους και των γεωστρατηγικών οφελών που απορρέουν από την Ελληνική Επικράτεια προς προσπορισμό οφέλους τρίτων, αλλοτρίων εθνικών και οικονομικών συμφερόντων.
Παρατίθενται στοιχεία της αποτυχίας των πολιτικών των Μνημονίων στο σύνολο της Προκαταρκτικής Αναφοράς της Επιτροπής Αλήθειας και Διαφάνειας επί του Δημοσίου Χρέους (βλέπε αναφ./σχετικό 6), αλλά και ειδικότερα στο κεφάλαιο 5, σελ. 33-36, όπου θεμελιώνεται το επιχείρημα ότι όχι μόνον απέτυχαν τα Μνημόνια, αλλά επί του υποθετικού σεναρίου ότι η ουδεμία δράση εκτελείτο επί του προβλήματος του Ελληνικού χρέους, θα υπήρχε μη αναστρέψιμη βελτίωση σε όλους τους οικονομικούς και μη δείκτες (βλέπε αναφ. 6, και ιδιαίτερα το διάγραμμα 5.1, σελ. 34).
ντο. « Η διάσωση της Ελλάδας θα αποτύχει » , του Mike Bird, 15 Ιουλίου 2015 , Business Insider. ρε. “ Πρωτα η συμμόρφωση με το πρόγραμμα και μετά την αγορά ελληνικών ομολόγων ” δηλώσεις
Ντράγκι 13-1-2016, “ Όλα με δόσεις, αποφασίσαμε το χθεσινοβραδινό Eurogroup: αξιολόγηση, χρηματοδότηση, χρέος ” , Παπαστάθης Αργύρης, 24/5/2016, εφημερίδα «Το Βήμα»
Ως επιπρόσθετο στοιχείο, η αποτυχία των Μνημονίων αναφέρεται σε σειρά θεμάτων στην Αναφορά και ανάλυση από τον Ανεξάρτητο Οργανισμό Αξιολογήσεως (Independent Evaluation Office-IOE) του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (International Monetary Fund-IMF) με ημερομηνία 8 Ιουλίου, 2016 (βλέπε αναφ./ σχετικό 9 και συγκεκριμένα σελ. 36, παράγραφος 85 και όχι μόνο, δεδομένου ότι υπάρχουν αναφορές και επισημάνσεις για την αποτυχία των Μνημονίων σε όλο το κείμενο).
Επιπρόσθετο στοιχείο καταλήγοντας στο ίδιο συμπέρασμα αποτελεί και η αναφορά του Ανεξαρτήτου Εμπειρογνώμονος JP Bohoslavsky (βλέπε αναφ./σχετικό 8). Ο Ανεξάρτητος Εμπειρογνώμονας επίσης αναφέρει ότι και ο ίδιος και οι προκάτοχοι του 4 επανειλημμένα γνωστοποίησαν μέσω των αναφορών τους σε άπαντα τα εμπλεκόμενα στην εφαρμογή των Μνημονίων μέρη ότι τέτοιες κυβερνητικές πολιτικές επέφεραν απαράδεκτη βλάβη στη διατήρηση και προτροπή των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των σχετικών με τη φυσική επιβίωση, σωματική και ψυχική υγεία καθώς και σε καίρια Ανθρώπινα Δικαιώματα που την απώλεια / καταστροφή περιουσιών και την πρόσβαση σε εργασία ικανή να συντηρήσει το άτομο και να βοηθήσει στην επιβίωσή του, και των οποίων οι αναφορές αγνοήθηκαν παντελώς από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.
Το αυτό καθ' αυτό το μέγεθος των επιπτώσεων τούτων των κυβερνητικών πολιτικών, συμπεριλαμβανομένων και επιθέσεων σε συγκεκριμένες πληθυσμιακές υποομάδες του Ελληνικού πληθυσμού (δηλαδή τους φτωχούς, τους ηλικιωμένους, γυναίκες, παιδιά, τους νέους, τους ανέργους, τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, τους ανθρώπους. ανίατα ή σοβαρά ασθενείς και τους
4 “ Έκθεση του Ανεξάρτητου Εμπειρογνώμονα για το Εξωτερικό Χρέος και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα ” , A/HRC/25/50/Add.1, του Cephas Lumina. Τούτο είχαμε κάνει γνωστό σε σας από το 2011 (βλέπε την υπ' αρ. OTP-CR-47/12 Αναφορά μας, σχετικό υπ' αρ. 40 στο Δικαστήριο σας), η οποία αγνοήθηκε και από εσάς όπως έγινε και από τα εμπλεκόμενα στα Μνημόνια μέρη.
πρόσφυγες) απαριθμείται σε όλη την Αναφορά του Ανεξάρτητου Εμπειρογνώμονος (βλέπε αναφ./σχετικό 8), στο κεφάλαιο 6 του Προκαταρκτικού Πορίσματος της Επιτροπής Αληθείας για το Δημόσιο Χρέος (σελ. 38-43) (βλέπε αναφ./σχετικό 6) καθώς και στην Αναφορά των O. Karas & L. Hoang Ngoc: « Inquiry Report on the Role and Operations of η Τρόικα για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στη Συγκριτική Ανάλυση των Επιπτώσεων της Κρίσης στα Θεμελιώδη Δικαιώματα στα κράτη μέλη της ΕΕ που έγινε για την Επιτροπή LIBE, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο » (βλέπε αναφ./σχετικά 10 & 11) 5 .
Εντός του Πορίσματος της Επιτροπής Αληθείας για το Χρέος (βλέπε αναφ./σχετικό 6), οι αριθμοί των πληγέντων Ελλήνων είναι τρομακτικοί και όπως αναφέρεται, αυξάνονται με εκθετική πρόοδο ως άμεση συνέπεια της ακραίας καταπίεσης και βίαιης/δραστικής και πειθαναγκαστικής πολιτικής προσαρμογής του καθεστώτος του. Μνημονίου 6 .
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα δύο εκατομμύρια (2.500.000) Ελλήνων που εκτίθενται σε σοβαρή σωματική και ψυχική βλάβη ή και θάνατο λόγω απώλειας της πρόσβασής τους σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη , συμπεριλαμβανομένων ακόμη και βασικών φαρμακευτικών ειδών και την ασφαλιστική κάλυψη/πρόσβαση σε τριτογενή περίθαλψη), πράγμα που προκαλεί την εξάπλωση νόσων όπως φυματίες, ελονοσία και AIDS, τη σταδιακή επιδείνωση των ασθενών με ανίατες/θανατηφόρες ή χρόνιες νόσους, όπως καρδιοπαθείς και καρκινοπαθείς,
5 Θεωρούμε σημαντικό να αναφέρουμε, παρά το γεγονός ότι είναι προφανές ότι όλες οι επίσημες Αναφορές που αναφέρονται εδώ, αντλούν τα δικά τους συμπεράσματα από άλλα επίσημα Αναφορές και Εκθέσεις από διάφορες επίσημες πηγές προς τις πληροφορίες του Δικαστηρίου σας μπορεί να προεκτείνει τις έρευνες του, και από τις οποίες να καλέσει μάρτυρες, πράγμα το οποίο συνιστούμε ανεπιφύλακτα. 6 Βλέπε αναφ./σχετικό 6, σελ. 38-39 για περισσότερες αναφορές σχετικά με τη διάλυση του συστήματος υγείας λόγω των ακάμπτων απαιτήσεων και προς ικανοποίηση των σχεδιαστών του καθεστώτος των Μνημονίων και ιδιαιτέρως της Τρόικα .
μην λαμβάνοντας υπ' όψη εκείνους με συγγενείς/εγγενείς νόσους, καθώς και τον μεγάλο αριθμό ψυχασθενών και αυτοχείρων λόγω της οικονομικής κρίσης 7 . Επίσης το ότι περισσότεροι από 500.000 Έλληνες είναι εκτεθειμένοι σε σοβαρή σωματική και ψυχική βλάβη ή και θάνατος λόγω του ότι είναι άποροι και άστεγοι, περίπου 19.000 στερούμενοι σε νερό, ότι το 34% (περισσότερο του ενός τρίτου- 1/3) του παιδικού πληθυσμού. της Ελλάδος είναι εκτεθειμένο σε ακραία ένδεια ή πλησιάζει το επίπεδο αυτής, καθώς και την επίσημη παραδοχή της μη βιωσιμότητας των συντάξεων των ηλικιωμένων, γεγονός που καθηλώνει/καταδικάζει το 45 % των συνταξιούχων (σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των συνταξιούχων, και με πρόβλεψη δραματικής αύξησης του ποσοστού αυτού) σε ακραία ένδεια πλέον των σωματικών και ψυχικών βλαβών ένεκα προώρου/πρωίμου θανάτου 8 , 9 καθώς και το 73,3% 10 των νέων Ελλήνων το οποίο βρίσκεται σε αδυναμία δημιουργίας οικογένειας και παιχνιδιών λόγω των πολιτικών του Μνημονίου 11 .
7 Βλέπε αναφ./σχετικό 6, σ. 39. Επίσης βλέπε “ Σε καραντίνα 12 δήμοι, λόγω ελονοσίας ” , Πέννυ Μπουλούτζα, -08-2016, «Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»; Press Release by ΚΕΕΛΠΝΟ (ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ & ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ), August 8th 2016, “ Επαγγελματικές περιοχές από την ελονοσία στην Ελλάδα, περίοδος Μετάδοσης 2016 ” 8 Βλέπε επίσης “ Health Effects of financecrisis: omens of a Greek tragedy ” , , Μ. Καρανικόλος, Ι. Papanicolas, S. Basu, and M. McKee, The Lancet, τομ. 378, Oct.22, 2011. 9 Βλέπε επίσης “ Greece's healthcrisis: from aausterity to denialism ” , by A. Kentikelenis, M. Karanikolos, A. Reeves, M. McKee, and D. Stuckler, The Lancet, vol. 383, Φεβ. 22, 2014
10 Οι παραπάνω αριθμοί για τις αρνητικές συνέπειες των πολιτικών των Μνημονίων μόνο ένα ενδεικτικό δείγμα της κατάστασης στην Ελλάδα μέχρι τα μέσα του 2015 και είναι ασφαλείς να υποθέσουν ο αναγνώστης ότι όλοι οι αριθμοί και οι αρνητές επιδεικνύονται λόγω της προσκόλλησης και ακόμη περισσότερης εμμονής και καταπίεσης (βλέπε αναφ./σχετικό 7) καθώς και επιπλέον επιθέσεις από το καθεστώς των εκτελεστών του Μνημονίου, όπως η επιβολή κεφαλαιακών ελέγχων από το καλοκαίρι του 2015.
11 Σύμφωνα με τη νομολογία του ICC, περιπτώσεις όπου οι αυτουργοί « εξασκούν έλεγχο επί σημαντικών τμημάτων του κρατικού μηχανισμού, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών και προμηθειών που έχουν την εξουσία ενός de facto Πρωθυπουργού » και διαπράττουν τα εγκλήματα που αναφέρονται στην παρούσα συμπληρωματική Αναφορά /Προσφυγή μας, χρήζουν αποδοχής από το Δικαστήριο σας ως στοιχεία προς Δίωξη, συμπεριλαμβανομένης της περιπτώσεως όταν το Κράτος αδυνατεί, αρνείται ή δεν επιθυμεί να διερευνήσει ενδελεχώς και να τις διώξει
Άπαντες οι αριθμοί και άπαντα τα αναφερόμενα ποσοστά αναφέρονται ως έχοντα αυξημένη τάση, ενώ πριν από την εφαρμογή των Μνημονιακών πολιτικών, περιπτώσεις ακραίας ένδειας και ιδιαίτερα απορίας και ελλείψεως στέγης, και ελλείψεως προσβάσεως σε φυσική και ψυχική περίθαλψη ήταν αμελητέες εντός του Ελληνικού πληθυσμού.
Οι αριθμοί αυτοί είναι απλώς ενδεικτικοί και αποτέλεσμα ελλιπών ενημερωμένων, όπως επισημαίνεται εξάλλου και από τον Ανεξάρτητο Εμπειρογνώμονα 12 , γεγονός που υπονοεί ότι το πραγματικό μέγεθος και το επίπεδο της καταστροφής που θεωρείται ο Ελληνικός πληθυσμός ως Εθνικό πληθυσμιακό σύνολο είναι κατά πολύ.
Δεδομένων όλων των ανωτέρω απλών και βασικών ενδείξεων της εκτίμησης των επιπτώσεων των Μνημονιακών πολιτικών, καθώς και του γεγονότος ότι άπαντα τα μέρη που επιβάλλουν τις Μνημονικές πολιτικές στην Ελλάδα τελούν εν γνώσει αυτών των επιπτώσεων αυτού του μεγέθους (βλέπε αναφ./σχετικά 8, 9, 10, 11), τελούν εν γνώσει του γεγονότος ότι οι εξαγγελθέντες δήθεν στόχοι δεν έχουν και δεν δύνανται να επιτευχθούν μέσω των Μνημονιακών πολιτικών (βλέπε αναφ./σχετικά 9 και 10) και παρ' όλα αυτά σκοπεύουν να συνεχίσουν όχι μόνο να επιβάλλουν αλλά και να επιδεινώνουν τις Μνημονιακές πολιτικές (βλέπε αναφ./σχετικά 7 και 9) σε πλήρη γνώση και πλήρη αποδοχή αυτού του αφανισμού και της προοδευτικής εξαφάνισης του Ελληνικού πληθυσμού (βλέπε αναφ./σχετικά 8 & 10), οι προϋποθέσεις για τη θεμελίωση του Εγκλήματος Γενοκτονίας κατά του Ελληνικού Πληθυσμού όπως αυτό ορίζεται από τη Συνθήκη της Ρώμης ικανοποιούνται επαρκώς ώστε να υπάρξει βάση για την
αυτεπαγγέλτως ώστε να τηρηθεί το Γράμμα του Νόμου (ICC-01/11, the Prosecutor v. Saif Al- Islam Gaddafi, ICC-PIDS-CIS-LIB-01-011/15 12 Βλέπε αναφ./σχετικό 8, σελ. 16 ( σημείο 64), 17 (σημείο 72)
διερεύνηση και παρέμβαση του Δικαστηρίου κατά των υπευθύνων ατόμων/ θεσμών όπως καταδεικνύονται κατωτέρω 13 .
ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΟΣ
Σχετικά με τα πεπραγμένα της ενσυνείδητης εκτεταμένης και συστηματικής επιθέσεως των πολιτικών των Μνημονίων εις βάρος των Ελλήνων, όπως περιγράφονται στα Άρθρα 7η και 7κ της Συνθήκης της Ρώμης, τόσο από τον Ανεξάρτητο Εμπειρογνώμονα όσο και από τους συντάκτες του Πορτογράφου της Επιτροπής. υπάρχουν αναφορές σε συστηματικές Μνημονιακές νομοθεσίες που αντιβαίνουν σε κάθε Διεθνή Νόμο και κάθε εγχώριο Συνταγματικό Νόμο και οι Μνημονικές Νομοθεσίες με ειδική στόχευση προκαλούν έντονο βάσανο και επιφέρουν σοβαρές βλάβες στη φυσική και ψυχική υγεία του Ελληνικού πληθυσμού (βλέπε αναφ./σχετικά 6, 8, 10 & 11). Ετσι, υφίσταται επαρκής επίσημη θεμελίωση ότι τα εγκλήματα ως αυτά καθορίζονται στα Άρθρα 7h και 7k της Συνθήκης της Ρώμης έχουν διαπραχθεί και συνεχίζουν να διαπράττονται στην Ελλάδα υπό την εφαρμογή των Μνημονικών κυβερνητικών πολιτικών και δράσεων .
Ως τέτοιες ενδεικτικές απάνθρωπες δράσεις που αναφέρονται στα Δικαιώματα του Παιδιού και σε σειρά άλλων Συνθηκών και Συμφωνιών της Διεθνούς Χάρτας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που άπαντα τα εμπλεκόμενα στα Μνημόνια μέρη οφείλουν να σέβονται και να υπηρετούν (βλέπε αναφ./σχετικό
1 3 Σύμφωνα με τη νομολογία του ICC, περιπτώσεις όπου οι αυτουργοί « εξασκούν έλεγχο επί σημαντικών τμημάτων του κρατικού μηχανισμού, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών και προμηθειών και έχουν την εξουσία ενός de facto Πρωθυπουργού » και διαπράττουν τα εγκλήματα που αναφέρονται στην παρούσα συμπληρωματική αναφορά /Προσφυγή μας , χρήζουν αποδοχής από το Δικαστήριο σας ως στοιχεία προς Δίωξη, συμπεριλαμβανομένης της περιπτώσεως όταν το Κράτος αδυνατεί, αρνείται ή δεν επιθυμεί να διερευνήσει ενδελεχώς και να τις διώξει αυτεπαγγέλτως ώστε να τηρηθεί το Γράμμα του Νόμου (ICC-01/11, the Prosecutor v. Saif Al- Islam Gaddafi, ICC-PIDS-CIS-LIB- 01-011/15
8, σελ. 6-8: επισημάνσεις 16-30), αναφέρουμε μη περιοριστικά τις κάτωθι διαπραττόμενες πράξεις (για έναν ενδελεχή κατάλογο όλων των Μνημονιακών πολιτικών που προκαλούν απάνθρωπες συνθήκες και ακραίο βάσανο καθώς και σωματική/ψυχική βλάβη, δείτε τις αναφ./σχετικά 6 και 8 καθώς και την αναφ./σχετικό 11): το κλείσιμο 1053 Ελληνικών σχολείων και την λειτουργία των υπολοίπων σχολείων Ελλάδα χωρίς θέρμανση κατά τη διάρκεια βαρύ χειμώνα, την αδυναμία πρόσβασης αναπήρων παιδιών Ελλήνων, τα παιδιά που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές και παιδιά Ελλήνων Ρομά στα σχολεία λόγω Μνημονιακών περικοπών, την καταδίκη 45% των Ελλήνων συνταξιούχων στην ακραία ένδεια. που τους θέτει σε κίνδυνο βαρείας σωματικής αναπηρίας και άκαιρο θάνατο, τους 500.000 Έλληνες αστέγους, το 73,3% Ελλήνων νέων με αδυναμία δημιουργίας οικογενειών και απογόνων λόγω πληθυσμού των Μνημονικών κυβερνητικών πολιτικών, τους 142.000 Ελλήνες ευρισκόμενους σε αδυναμία να έχουν διάφορα είδη θέρμανσης κατά τη διάρκεια του χειμώνα, το 23,1% του ζώου. του ορίου της φτώχειας το έτος 2015 (βλέπε αναφ./σχετικό 6) ποσοστό το οποίο ανήλθε σε 34% το 2016 (βλέπε αναφ./σχετικό 8) 14 , το 21,5% του συνολικού Ελληνικού πληθυσμού το έτος 2014 με αδυναμία πρόσβασης σε βασικά αγαθά απόλυτης επιβολής (βλέπε αναφ. /σχετικό 6), την υπερβολική καταδίωξη και μια οργανωμένη σύμφωνα με κυβερνητικές τακτικές εφαρμογές από την αστυνομία και τις ομάδες μυστικών αστυνομικών όπως επισήμως αναφέρεται και αποδεικνύεται και από στοιχεία βίντεο και καταγράφεται στο κεφάλαιο 6 του Προκαταρκτικού Πορίσματος της Επιτροπής Αλήθειας της Βουλής (βλέπε αναφ./σχετικό 6, κεφ. 6, σελ. 40-41: σημεία 7, 9 & 10), καθώς και στην δική μας Προσφυγή/Αναφορά OTP-CR-47/12 του 2011 προς το Δικαστήριο σας για διαπράξεις εγκλημάτων
14 Επιπροσθέτως, βλέπε “ Greece's health krize: from aausterity to denialism ” , by A. Kentikelenis, M. Karanikolos, A. Reeves, M. McKee, and D. Stuckler, The Lancet, vol. 383, Φεβ. 22, 2014, για ενδεικτικές συγκριτικές μετρήσεις των αμέσων αυξήσεων των ποσοστών για τα συνεχόμενα έτη 2009-2016.
μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία (βλέπε αναφ./σχετικό 1, Αριθ. Αποδεικτικών στοιχείων υπ' αριθ. 44, 46, 47, 48, 49), συμπεριλαμβανομένων και προληπτικών συλλήψεων, ανακρίσεων ανηλίκων και βασανιστηρίων κατά την περίοδο κράτησης με την πρόταση της κατάπνιξης/καταστολής. ειρηνικών διαδηλώσεων, και τελικά τις Μνημονικές πολιτικές ειδικές σχεδιασμένες ούτως ώστε να κάνουν διακρίσεις εις βάρος μεγάλων τμημάτων του Ελληνικού πληθυσμού, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά αλλά μη περιοριστικά των ηλικιωμένων, των αρρώστων, των Ελλήνων Ρομά, των νέων κάτω των 25 ετών, των αυτοαπασχολουμένων, των μικροϊδιοκτητών (και ιδιαίτερα των ιδιοκατοικούντων), των οικογενειών με περισσότερα από δύο τέκνα. , των συνταξιούχων, των δημοσίων υπαλλήλων, των ιδιωτικών υπαλλήλων, των γυναικών, των κρατουμένων, των αγροτών (βλέπε αναφ./σχετικά 6 & 8).
Ταυτόχρονα, έχει καταστεί σχεδόν αδύνατο, ή αντικειμενικά αδύνατο να έχει κανείς πρόσβαση σε νομική προστασία από τέτοιες ενέργειες, είτε διότι η πρόσβαση στα δικαστήρια στην Ελλάδα έχει καταστεί αδύνατη λόγω των ιδιωτών υψηλών παραβόλων και δικαστικών εξόδων ως τμήμα των επιβαλλόμενων Μνημονιακών πολιτικών (αναφ./ σχετικό 6, σελ. 40, αναφ./σχετικό 1, αποδεικτικό στοιχείο υπ' αριθ. 32), είτε διότι οι αποφάσεις του δικαστηρίου δεν λαμβάνονται υπ' όψη από το κράτος, είτε ψηφίζεται νέα Μνημονική νομοθεσία η οποία καταργεί τη διαταγή του δικαστηρίου 15 (βλέπε αναφ. ./σχετικά 7, σελ. 10 & 16), είτε ακόμη επιβάλλει και πλήρη αλλαγή
15 “ αγγελία δικαστικών ενώσεων μη σεβασμού των δικαστικών κατόχων εκ μέρους της κυβέρνησης – τροπολογία σε σχέδιο νόμου του Υπ. Δικαιοσύνης ” , Δελτίο Τύπου της 12-112014 από Ενώσεις: Δικαστών & Εισαγγελέων, Διοικητικών Δικαστών, Εισαγγελέων Ελλάδος, Δικαστικών Λειτουργών Ελεγκτικού Συνεδρίου και μελών Νομικού Συμβουλίου του Κράτους // “ Complaint of Judicial Associations about non-adherlings by the courtlings / κυβέρνηση – τροπολογία/τροποποίηση νομοσχεδίου του Υπουργείου Δικαιοσύνης » , 1211-2014 από Ενώσεις: δικαστών & εισαγγελέων, διοικητικών δικαστών, εισαγγελέων Ελλάδος, λειτουργών δικαστικού ελέγχου και νομικού συμβουλίου μελών του Κράτους.
όλης της νομικής διαδικασίας (βλέπε αναφ./σχετικό 7, σελ. 12) 16 . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός δικαστικού σώματος/συστήματος που τελεί υπό δίωξη, εκβιασμό/καταναγκασμό ή αδιαφάνεια στον προσπορισμό ιδίων οφελών για την έκδοση παρανόμων και υποστήριξη των αντιανθρωπιστικών κυβερνητικών δραστηριοτήτων. Ως έχουν τα πράγματα είναι αυταπόδεικτο ότι η Ελλάς δεν είναι σε θέση την παρούσα στιγμή να διερευνήσει και να προβεί σε διώξεις των εγκλημάτων που καταγγέλλονται στην παρούσα.
Επίσης καταγγέλλεται το γεγονός ότι το Μνημονικό καθεστώς προστατεύει τον εαυτό του, είτε με συνοπτική απόσυρση δικογραφιών λόγω επιβεβλημένων Μνημονιακών περικοπών 17 , είτε με σχετικές πάγιες διαταγές προς τους δικαστικούς να αποφεύγουν τη διερεύνηση και την έκδοση συγκεκριμένων δικαστικών αποφάσεων κατά του Μνημονιακού καθεστώτος και τις σχετιζόμενες. με αυτές τις εγκληματικές δραστηριότητες, είτε με δυστοκία και κατάφορη άρνηση εκ μέρους της αστυνομίας να διερευνήσει εγκλήματα τηρώντας την ορθή διαδικασία, λόγω των εκ του Μνημονιακού καθεστώτος επιβαλλομένων περικοπών και κυβερνητικών πολιτικών οι οποίοι περιορίζουν τις δράσεις της αστυνομίας, καθιστώντας την ένα ένστολο σώμα επιβολής,
16 “ Ομόφωνη Απόφαση και Δημόσια Ανακοίνωση με ημερομηνία 6-2-2016 από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων ” , Δημόσια Ανακοίνωση όπου αναφέρεται ότι η νομοπαρασκευή εκτελείται κατά την υπαγωγή των 'Θεσμών'/Τρόικα και δια μέσου ξένων επεμβάσεων, και αναφέρεται επίσης ότι οι πολίτες έχουν ελλιπή ή και καθόλου πρόσβαση στη δικαιοσύνη και ότι το νέο Ασφαλιστικό Πλαίσιο θα στραγγαλίσει ό,τι έχει παραμείνει ακόμη υγειές στην Ελληνική κοινωνία και θα οδηγήσει στην φτώχεια και τη μαζική μετανάστευση, κάτω από έξωθεν επιβαλλόμενα νομοθετικά πλαίσια ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΑΠΑΣΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
17 Π.χ. “ Έκτακτη Παραγραφή και παύση/απόλυση της δίωξης για όλες τις αξιόποινες πράξεις που διαπράχθηκαν μέχρι 31-3-2016 πλην κακουργημάτων ” / « Παραγραφή Πταισμάτων και Πλημμελημάτων τελεσθέντων μέχρι 31-3-2016 ». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως Α 142-3/8/2016, Νόμος 4411/2016, Άρθρο 8 [Σύμφωνα με το οποίο το Κράτος αρνείται να εκδικαστεί ή να αποδώσει δικαιοσύνη σε περιπτώσεις εγκλημάτων κατώτερων των κακουργημάτων, πράγμα που πρακτικά οδηγεί σε κατάσταση απόλυτης ανομίας και έλλειψης προστασίας των πολιτών, προστατεύοντας όμως τους διαπράττοντες το αδίκημα, και ενθαρρύνοντας έτσι περαιτέρω διάπραξη ομοίων εγκλημάτων, πράγμα που με τη σειρά του οδηγεί στην κατάρρευση του Συστήματος Δικαιοσύνης και ό,τι και αυτό συνεπάγεται για τον Ελληνικό πληθυσμό].
πραιτοριανών και σωματοφυλάκων των ντόπιων και ξένων εκπροσώπων του Μνημονιακού καθεστώτος (βλέπε αναφ./σχετικών 6, κεφ. 6:9, και αναφ./σχετικό 11, σελ. 117-118, 120-121). Καθίσταται ερευνητές προφανείς ότι ουδένα εκ των ως άνω καταγγελλομένων εγκλημάτων εις το Δικαστήριο σας, είναι δυνατόν να διερευνηθεί επαρκώς και δικαίως εντός της Ελλάδος, υποθέτοντας ότι θα μπορούσαν να διερευνηθούν κατ' ελάχιστον, δεδομένης της σωρείας αποδεικτικών στοιχείων γνωστών στα κοινοβουλευτικά/κυβερνητικά/δικαστικά. πρόσωπα, και των δράσεων που αναλαμβάνονται προκειμένου να γίνει η απόκρυψή τους (βλέπε αναφ. 11) 18 .
Τα ανωτέρω καταγγελλόμενα εγκλήματα δεν δύνανται να εισέλθουν στη συζήτηση ενώπιον του Δικαστηρίου επίσης, όχι μόνον λόγω των συγκεκριμένων περιορισμών δικαιοδοσίας, αλλά επίσης διότι, όπως θα καταδειχθεί στην παράγραφο της σχετικής κατωτέρω, τούτο αποτελεί σημαντικό τμήμα και οργανική επιβολή των Μνημονικών κυβερνητικών πολιτικών, και
18 Η Διαταγή υπ' αριθ. 4080/11-10-2011 στον Εισαγγελέα Προσδιορισμού Αθηνών Δ. Γύζη από τον Εισαγγελέα Αρείου Πάγου Α. Κατσιρώδη, να θέσει στο αρχείο της Μήνυσης Εσχάτης Προδοσίας που υποβάλλει, και όπου τα εγκλήματα που αναφέρονται στο Δικαστήριο σας είχαν καταγγελθεί στις Ελληνικές Αρχές σύμφωνα με την πρέπουσα δικαστική οδό (βλέπε αναφ./σχετικό 1, Αποδ. Στοιχ. 17) κατά του τότε Πρωθυπουργού Γ.Α.Παπανδρέου και του κυβερνητικού του συμβουλίου, και κατά το οποίο μας στερήθηκε η δυνατότητα δίκαιης δίκης με την αιτιολογία ότι όλα τα αναφερόμενα εις τη μήνυσή μας εγκλήματα είναι ήδη γνωστά στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και ότι το Κοινοβούλιο θα είχε κινηθεί αυταπάγγελτα, εάν το επιθυμούσε, και επειδή δεν το επιχείρησε, το δικαστικό σώμα απέχει ενεργών. [Το έγγραφο αυτό αποτελεί μόνο ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα από διάφορες περιπτώσεις (βλέπε αναφ./σχετικό 1, Αποδ. Στοιχ. Υπ' αρ. 18 & 19), όπου οι εντεταλμένες αρχές, και ειδικότερα το σώμα των δικαστικών και το κοινοβούλιο παραδίδονται ότι ήταν γνώστες των διαπραττομένων σχετικών εγκλημάτων που καταγγέλλονται στο Δικαστήριο σας και δηλώνουν την ανικανότητα, την απροθυμία/αποφυγή και την άρνηση να διερευνήσουν και να διώξουν κατά της καταστάσεως την οποία καταγγέλλουμε ενώπιον του δικαστηρίου σας ως καταστρατηγούσα τη Συνθήκη της Ρώμης] [βλέπε επίσης παραπ. 11 ανωτέρω: (Σύμφωνα με τη νομολογία του ICC, περιπτώσεις όπου οι αυτουργοί « εξασκούν έλεγχο επί σημαντικών τμημάτων του κρατικού μηχανισμού, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών και προμηθειών που έχουν την εξουσία ενός de facto Πρωθυπουργού » και διαπράττουν τα εγκλήματα που αναφέρονται στην παρούσα συμπληρωματική / Προσφυγή μας, χρήζουν αποδοχής από το Δικαστήριο σας ως στοιχεία προς Δίωξη, συμπεριλαμβανομένης της περιπτώσεως όταν το Κράτος αδυνατεί, αρνείται ή δεν επιθυμεί να διερευνήσει ενδελεχώς και να τις διώξει αυτεπαγγέλτως ώστε να τηρηθεί το Γράμμα του Νόμου (ICC-01/11, the Prosecutor v. Saif Al-Islam Gaddafi, ICC-PIDS-CIS-LIB -01-011/15)]
αιτιολογείται ως πιθανούς δράστες των άνω αναφερόμενων εγκλημάτων ευρισκομένων εντός των ανωτέρων στελεχών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, την Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα καθώς και εντός «των κυβερνήσεων της Ευρωζώνης » (βλέπε αναφ./9). Εκτός των ανωτέρω, όπως καταδεικνύεται (βλέπε αναφ./σχετικά 10 & 11), το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει ήδη κάνει κάποιες προσπάθειες να προσεγγίσει το θέμα των άνω εγκλημάτων, παρόλο μικρές και όχι στα ορθά πλαίσια, αλλά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Κεντρική Ευρωπαϊκή Η Τράπεζα έχει αγνοήσει όλες τις σχετικές παρεμβάσεις και συνέχισε με ακόμη πιο σκληρές πολιτικές τις εγκληματικές τους ενέργειες (βλέπε επίσης αναφ./σχετικό 8).
Κατά συνέπεια το μόνο δικαστήριο με τη δυνατότητα και τη δικαιοδοσία να προβεί σε διερεύνηση και δίωξη με σκοπό να θέσει τέλος στη διάπραξη των καταγγελλομένων εγκλημάτων που αναφέρονται στην παρούσα επιπρόσθετη Προσφυγή/Μηνυτήριο Αναφορά, καθώς και στην αρχική μας Προσφυγή/Μηνυτήριο Αναφορά του έτους 2011 , κάτω από τις παρούσες συνθήκες είναι το δικό σας Δικαστήριο, το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης (ΔΠΔΧ).
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΡΟΤΕΡΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΔΟΛΟΥ [Προσεχώς στο 2 ο Μέρος]
Μετάφραση: Δρ. Μιχάλης Τζανάκης Επιμέλεια: Όλγα & Τάνυα Γεριτσίδου
http://crimesagainstgreeks.com/wp-content/uploads/2016/09/1stpart2ndappeal.pdf
Διευκρινίσεις:
– Όλες οι προσφυγές/καταγγελίες στο ΔΠΔ, αφορά 2 από τα 3 εγκλήματα που εξετάζει το συγκεκριμένο δικαστήριο, και συγκεκριμένα, εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και γενοκτονίας, η οποία ως το σοβαρότερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας εξετάζεται χωριστά.
– Με σκοπό την ενίσχυση όλων των προσφυγών που έγιναν ή θα γίνουν, διεξάγεται συλλογή ηλεκτρονικών υπογραφών που απευθύνεται σε όλους τους κατοίκους του παγκόσμιου «χωριού», διότι τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας τους πάντες και όχι μόνο εμάς.
Προς τον Εισαγγελέα του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ICC): ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !
Περιοχή: κόσμος
Αίτημα:
Ως πολίτης του κόσμου, στηρίζω τον δικαστικό αγώνα των Ελλήνων και ζητώ από τον Εισαγγελέα του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ICC) να ενεργοποιήσει αμέσως τις διαδικασίες, να εξετάσει τα εγκλήματα που τελέστηκαν στην Ελλάδα και να οδηγήσει σε δίκη όσους ευθύνονται γι'αυτά. Οι ένοχοι πρέπει να τιμωρηθούν, τα εγκλήματα αυτά πρέπει να αποτραπούν.
[Για να υπογράψετε το αίτημα κάντε κλικ εδώ και συμπληρώστε τα υποχρεωτικά πεδία της φόρμας συλλογής υπογραφών. (απαιτούνται μόνο ένα όνομα, η χώρα και μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Συμπληρώστε αυτά τα πεδία και τελειώσατε. Αν επιθυμείτε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το όνομα σας στη λίστα των υπογραφών . για κανένα άλλο σκοπό ΠΡΟΣΟΧΗ Πρέπει να συμπληρώσετε το φόρμα.
Αναφορά:
Ως πολίτης του κόσμου, στηρίζω τις νομικές μάχες του ελληνικού λαού και ζητώ από τον Εισαγγελέα του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ΔΠΔ) να ενεργοποιήσει άμεσα τις διαδικασίες, να διερευνήσει τα εγκλήματα που διαπράττονται στην Ελλάδα και να παραπέμψει σε δίκη οποιονδήποτε ευθύνεται για αυτά. Όποια και όλα τα πρόσωπα που κρίνονται ένοχα πρέπει να τιμωρούνται. Τέτοια εγκλήματα πρέπει να προλαμβάνονται. Υπογράψτε την αναφορά
¡SALVEMOS GRECIA! SALVEMOS LA CUNA DE LA CIVILIZACIÓN OCCIDENTAL
Αίτηση:
Como ciudadano del mundo, apoyo las batallas legales del pueblo griego y pido al Fiscal de la Corte Penal Internacional (CPI) que active inmediatamente los procedimientos para investigar los crímenes perpetrados en Grecia y lleve a juicio a todos sus ress. Todas las personas encontradas ένοχοι deben ser castigadas. Estos crímenes deben ser evitados. Firma la peticón
ΣΧΕΤΙΚΑ
- Δελτίο τύπου για τον 2ο γύρο ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ στο ΔΠΔΧ
- Το πρωτότυπο στα αγγλικά Συμπληρωματική Έκθεση στον Εισαγγελέα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου