Πηγαίνοντας σε ένα βιβλιοπωλείο στο κέντρο της Αθήνας για να πάρω κάτι, το μάτι μου έπεσε σε ένα πολύχρωμο – και προφανώς ακριβό – φυλλάδιο. Ο τίτλος του ήταν “Η μελέτη της σύγχρονης ιστορίας και η περίπτωση της διδασκαλίας του Ολοκαυτώματος”. Η Ημερίδα πρόκειται να πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τετάρτη.
Θεματική της όπως καταλαβαίνει κανείς δεν είναι... τόσο ο τρόπος μελέτης της σύγχρονης ιστορίας, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αυτή η σύγχρονη ιστορία θα διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία. Όπως αναφέρεται στο σχετικό φυλλάδιο: “Η διδακτική του Ολοκαυτώματος έχει απασχολήσει εκπαιδευτικούς και παιδαγωγούς σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει ενταχτεί στα προγράμματα σπουδών πολλών ΑΕΙ και η διεθνής βιβλιογραφία είναι εξαιρετικά εκτεταμένη”.
Ιδιαίτερη όμως σημασία έχει το ΓΙΑΤΙ θα πρέπει να διδάσκεται από τους εκπαιδευτικούς το Ολοκαύτωμα στα ελληνικά σχολεία. Την απάντηση την παίρνουμε και πάλι μέσα από το φυλλάδιο: “Το Ολοκαύτωμα αποτελεί διαχρονικό μάθημα κοινωνικής και πολιτικής συνείδησης και μόνο μέσα από τη σύνδεσή του με την άμεση καθημερινή εμπειρία των μαθητών μπορεί να λειτουργήσει ως τέτοιο.
Μόνο μέσα από τη σταθερή και επαναλαμβανόμενη σύνδεση του διωγμού και της εξόντωσης των Εβραίων με τα διαχρονικά κηρύγματα μίσους και αποκλεισμού μπορεί ο μαθητής να αντιληφθεί τα πραγματικά αποτελέσματα της μισαλλοδοξίας και της μη ανεκτικότητας στις σύγχρονες κοινωνίες.
Κάθε πρόταση διδασκαλίας θα πρέπει αφενός να συναρτά τη συγκινησιακή φόρτιση με την ιστορική κατανόηση και την αντίληψη του ιστορικού βάθους των γεγονότων, αφετέρου να μπορεί να μεταφέρει τον μαθητή από το τότε στο τώρα και από το ειδικό στο γενικό. Αν δεχτούμε λοιπόν ότι η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος αποτελεί τμήμα της ευρύτερης παιδείας μας γιατί επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον κόσμο και τις αξίες που μεταδίδουμε στις επόμενες γενιές και ότι δεν συνδέεται αποκλειστικά με το μάθημα της Ιστορίας,
μυθιστορήματα όπως το Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα δίνουν την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να αναφερθούν σε ηθικά, ιδεολογικά και πολιτικά διλήμματαπου ανακύπτουν καθημερινά και να αποτελέσει προέκταση της επικαιρότητας και αντίβαρο στον ρατσισμό, την ξενοφοβία και την επιθετικότητα προς τις μειονότητες.
Πώς λοιπόν αυτό το γεγονός μπορεί να γίνει αντικείμενο διδασκαλίας στο ελληνικό σχολείο; Ποιο αφηγηματικό ή λογοτεχνικό κείμενο, ποιες πηγές, ποια διδακτική προσέγγιση θα χρησιμοποιηθούν και ποιοι θα είναι οι στόχοι αυτής της διδασκαλίας; Την ημερίδα μας θα απασχολήσουν οι εξής άξονες: α)Γιατί πρέπει να διδάξω το Ολοκαύτωμα; β)Τι πρέπει να διδάξω σχετικά με το Ολοκαύτωμα; γ)Πώς πρέπει να το διδάξω;
Σε ποιους απευθύνεται η ημερίδα;
Όπως – με ιδιαίτερη έκπληξη – πληροφορηθήκαμε από το συγκεκριμένο φυλλάδιο: Η ημερίδα απευθύνεται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και σε όσους έχουν έντονες ανησυχίες γύρω από το συγκεκριμένο θέμα. Οι συμμετέχοντες θα φύγουν με ιδέες και τρόπους για το πώς μπορούν να ενθαρρύνουν τους μαθητές τους να προβληματιστούν πάνω στα ηθικά και πνευματικά ζητήματα που θέτουν τα γεγονότα του Ολοκαυτώματος, και πώς αυτά εφαρμόζονται στον σύγχρονο κόσμο.”
Οι “αποδομητές” στην πρώτη γραμμή Φυσικά “πρώτο όνομα” στην ημερίδα θα είναι η Μαρία Ρεπούση, βουλευτής πλέον της ΔΗΜΑΡ (αν και δεν φαίνεται η ΔΗΜΑΡ στο άμεσο μέλλον να ξαναβγάλει όχι μόνον την κ. Ρεπούση αλλά και οποιονδήποτε άλλο βουλευτή), εκπροσωπώντας το κίνημα των “αποδομητών” (όπως ονομάστηκαν).Αυτοί που υπερασπίζονται την αποδόμηση των ελληνικών εθνικών (κατ' αυτούς) μύθων, είναι η πρώτοι που θέλουν να εισαχθεί στην ελληνική παιδεία η εκτεταμένη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος. Γιατί; Ας αφήσουμε τον καθηγητή Κωνσταντίνο Ρωμανό να απαντήσει, όπως είχε κάνει ήδη από το... 2007 με κειμενό του στην εφημερίδα “Παρόν”:
Τι οφέλη προσδοκούν για τους μαθητές οι εισηγητές της «Holocaust Educatiuon» στα σχολεία μας; Κατ\' αρχάς ο κάθε δημοκράτης και ο κάθε ανθρωπιστής καταδικάζει τους υπεύθυνους για γενοκτονίες παγκοσμίως, επομένως και τους Ναζί για τη γενοκτονία των πολιτών εβραϊκής καταγωγής, αλλά και άλλων εθνοτικών -πολιτικών ομάδων εναντίον των οποίων στράφηκε η ναζιστική θηριωδία. Εμείς οι Έλληνες είχαμε τόσα θύματα από την πείνα, τα γερμανικά αντίποινα και την αντίσταση στις δυνάμεις του Άξονα, υποστήκαμε τέτοια καταστροφή των υλικοτεχνικών υποδομών μας, που άμεσα αναγνώρισαν οι λαοί της Ευρώπης τη μεγάλη συμβολή μας στον μέχρις εσχάτων αγώνα κατά του ολοκληρωτισμού.
Δεν λερώσαμε το όνομα μας, όπως άλλες χώρες, δια της συμμαχίας, άμεσης ή έμμεσης με τις δυνάμεις του Άξονα, Γιατί λοιπόν να συντρέξουμε, εξήντα χρόνια μετά τον Β\' Παγκόσμιο Πόλεμο, μια πραξικοπηματική εκπαιδευτική παρέμβαση η οποία καλλιεργεί την ενδοπροβολή ενοχικών συμπλεγμάτων στα παιδιά, υπονομεύοντας άμεσα την αυτοσυνειδησία και τη δημιουργικότητά τους; Ιδού τώρα η απάντηση των συντελεστών του περί ου ο λόγος βιβλίου για τα οφέλη της περί του ολοκαυτώματος διδασκαλίας: καταπολέμηση του «ρατσισμού», της «προκατάληψης», των «στερεοτύπων», της διάκρισης, του «αποκλεισμού», της παραβίασης των ανθρώπινων δικαιωμάτων (σελ. 181-182), της περιθωριοποίησης της «ετερότητας», του κυρίαρχου «εθνοκεντρικού αφηγήματος», της ελληνοκεντρικής ταυτότητας (σελ. 210).
Ανάδειξη της διαφορετικότητας, αποδοχή της ετερότητας, διαπολιτισμική κατανόηση κ.λπ. (σελ. 202). Δηλαδή: Δηλαδή ανελέητο ενοχικό αυτομαστίγωμα του Έλληνα, ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη μετάλλαξη της Ελλάδος, πραξικοπηματικά, σε ουδετεροεθνές κρατικό μόρφωμα, σε ένα δυνητικά συγκρουσιακό πεδίο ενωτικών διεκδικήσεων: Πρώτον, δημιουργείται η ρήξη της κοινωνικής συνοχής, με την ενθάρρυνση της λαθρομετανάστευσης (φαινόμενο μοναδικό σε ευρωπαϊκή κλίμακα) και την απουσία εθνικής μεταναστευτικής πολιτικής (immigration policy), δεύτερον, παγιώνεται πολυεθνοτικό πολιτικό καθεστώς δια της απονομής ίσων πολιτικών δικαιωμάτων στους νέους εποίκους (κατά τον ΟΗΕ η Ελλάδα θα έχει πληθυσμό 15 εκατ. το 2015!) και τρίτον ανακυκλώνεται το συνολικό γνωστικό περιεχόμενο της εκπαίδευσης, με κεντρικό άξονα τη «διαπολιτισμική» αγωγή.
Η τελευταία ελπίζεται ότι θα περιορίσει το συγκρουσιακό δυναμικό των ριζικών ανακατατάξεων στον -ακόμα- ελληνικό χώρο... Όπως διαφαίνεται από τους στόχους της, η «Διδασκαλία του ολοκαυτώματος» στα ελληνικά σχολεία μικρή σχέση έχει στην πραγματικότητα με τα ιστορικά παθήματα του εβραϊκού λαού. Χρησιμοποιείται προσχηματικά από τους συντελεστές της «Νέας Ιστορίας» (στο βιβλίο επαινούνται και τα πονήματα των γνωστών καθηγητριών Ρεπούση και Κουλούρη, σελ. 271,149, 164) για την προώθηση των ιδίων πάντα στόχων (όπως εν τω μετρώ ανεδείχθησαν στη δημόσια συζήτηση) της πολιτικής τους παρέμβασης.
Δεν νομίζω ότι μπορούμε να συμπληρώσουμε πολλά παραπάνω! Είναι δεδομένο ότι η συγκεκριμένη άποψη των αποδομητών έχει πλέον, με την αμέριστη υποστήριξη και συμπαράταξη της Νέας Δημοκρατίας επικρατήσει πλήρως. Αξίζει εδώ να θυμίσουμε μία συζήτηση του 2013, μεταξύ της κ. Ρεπούση και του τότε υφ. Παιδείας Σ. Κεδίκογλου, μετά από ερώτηση της πρώτης σχετικά με την “διείσδυση” στα σχολεία των ιδεών της Χ.Α..
Απαντώντας ο υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλου δήλωσε ότι: «δεν μένουμε αδιάφοροι, υλοποιούμε δράσεις και είμαστε σε εγρήγορση για την σωστή πολιτική διαπαιδαγώγηση των μαθητών με στόχο την θωράκιση απέναντι στις ναζιστικές ιδέες και πρακτικές της εποχής μας. Συμμεριζόμαστε το πρόβλημα και βούλησή μας είναι τα φαινόμενα ρατσισμού, ξενοφοβίας και βίας να τα αντιμετωπίσουμε. Η εισαγωγή στο Λύκειο του μαθήματος της Πολιτικής Παιδείας, θα συμβάλλει σημαντικά στην διείσδυση των απόψεων αυτών. Έχουν δοθεί οδηγίες ώστε να προλαβαίνουν οι μαθητές να διδάσκονται επαρκώς τα κεφάλαια του μαθήματος της Ιστορίας που αφορούν στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και τα εγκλήματα του Ναζισμού, το Ολοκαύτωμα κλπ.
Ωστόσο, η Ρεπούση δεν έμεινε ευχαριστημένη από τον ζήλο του υπουργείου, γιατί δεν προβλέπει τίποτα για την καθεστωτική προπαγάνδα στα δημοτικά και τα γυμνάσια: «Δεν είναι αρκετά τα μέτρα αυτά. Τι γίνεται με το γυμνάσιο και το δημοτικό;. Τα παιδιά δεν ξέρουν τι σημαίνει ούτε φασισμός, ούτε ολοκαύτωμα, ούτε στρατόπεδα εξολόθρευσης». Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, η Νέα Δημοκρατία – η οποία άλλωστε επί υπουργείας Μ. Γιαννάκου – Κουτσίκου ήταν αυτή που έφερε στην επιφάνεια την Ρεπούση – το μοναδικό που κάνει είναι να εφαρμόζει ότι ζητούσε η αριστερά 4-5 χρόνια πριν. Και η μόνη τους διαφωνία βρίσκεται στο πόσο “γρήγορα” θα εφαρμοστούν αυτά που ζητά η αριστερά! (ΔΛΔ ΤΑ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ!!!) Δημήτρς Παπαγεωργίου www.elora.gr
Σ. Κεδίκογλου ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ? Κομμουνιστικά εγκλήματα στην Ελλάδα (ΚΚΕ, ΕΑΜ, ΕΛΑΣ, ΔΣΕ, ΟΠΛΑ, ΕΠΟΝ) ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 80% ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ! ΣΑΝ ΕΣΑΣ ! ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΕΒΡΑΙΚΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ,ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ?-->ΕΒΡΑΙΟΣ ιστορικός ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ! ΜΥΘΟΣ ΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ ΑΕΡΙΩΝ! !
ΕΔΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ Η φάρσα του Εβραϊκού Ολοκαυτώματος!ολα τα στοιχειά που δείχνουν την απάτη!!
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΠΕΡΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ ! ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ !! ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΠΡΏΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ
όταν έχεις μόνο τσοπάνηδες, αποκτήσαμε ΚΑΙ …εργατικό παύλα εβραϊκό κίνημα!!!,,Όλα τα Κομμουνιστικά Κόμματα της Ευρώπης ιδρύθηκαν από σιωνιστές.
Θεματική της όπως καταλαβαίνει κανείς δεν είναι... τόσο ο τρόπος μελέτης της σύγχρονης ιστορίας, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αυτή η σύγχρονη ιστορία θα διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία. Όπως αναφέρεται στο σχετικό φυλλάδιο: “Η διδακτική του Ολοκαυτώματος έχει απασχολήσει εκπαιδευτικούς και παιδαγωγούς σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει ενταχτεί στα προγράμματα σπουδών πολλών ΑΕΙ και η διεθνής βιβλιογραφία είναι εξαιρετικά εκτεταμένη”.
Ιδιαίτερη όμως σημασία έχει το ΓΙΑΤΙ θα πρέπει να διδάσκεται από τους εκπαιδευτικούς το Ολοκαύτωμα στα ελληνικά σχολεία. Την απάντηση την παίρνουμε και πάλι μέσα από το φυλλάδιο: “Το Ολοκαύτωμα αποτελεί διαχρονικό μάθημα κοινωνικής και πολιτικής συνείδησης και μόνο μέσα από τη σύνδεσή του με την άμεση καθημερινή εμπειρία των μαθητών μπορεί να λειτουργήσει ως τέτοιο.
Μόνο μέσα από τη σταθερή και επαναλαμβανόμενη σύνδεση του διωγμού και της εξόντωσης των Εβραίων με τα διαχρονικά κηρύγματα μίσους και αποκλεισμού μπορεί ο μαθητής να αντιληφθεί τα πραγματικά αποτελέσματα της μισαλλοδοξίας και της μη ανεκτικότητας στις σύγχρονες κοινωνίες.
Κάθε πρόταση διδασκαλίας θα πρέπει αφενός να συναρτά τη συγκινησιακή φόρτιση με την ιστορική κατανόηση και την αντίληψη του ιστορικού βάθους των γεγονότων, αφετέρου να μπορεί να μεταφέρει τον μαθητή από το τότε στο τώρα και από το ειδικό στο γενικό. Αν δεχτούμε λοιπόν ότι η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος αποτελεί τμήμα της ευρύτερης παιδείας μας γιατί επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον κόσμο και τις αξίες που μεταδίδουμε στις επόμενες γενιές και ότι δεν συνδέεται αποκλειστικά με το μάθημα της Ιστορίας,
μυθιστορήματα όπως το Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα δίνουν την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να αναφερθούν σε ηθικά, ιδεολογικά και πολιτικά διλήμματαπου ανακύπτουν καθημερινά και να αποτελέσει προέκταση της επικαιρότητας και αντίβαρο στον ρατσισμό, την ξενοφοβία και την επιθετικότητα προς τις μειονότητες.
Πώς λοιπόν αυτό το γεγονός μπορεί να γίνει αντικείμενο διδασκαλίας στο ελληνικό σχολείο; Ποιο αφηγηματικό ή λογοτεχνικό κείμενο, ποιες πηγές, ποια διδακτική προσέγγιση θα χρησιμοποιηθούν και ποιοι θα είναι οι στόχοι αυτής της διδασκαλίας; Την ημερίδα μας θα απασχολήσουν οι εξής άξονες: α)Γιατί πρέπει να διδάξω το Ολοκαύτωμα; β)Τι πρέπει να διδάξω σχετικά με το Ολοκαύτωμα; γ)Πώς πρέπει να το διδάξω;
Σε ποιους απευθύνεται η ημερίδα;
Όπως – με ιδιαίτερη έκπληξη – πληροφορηθήκαμε από το συγκεκριμένο φυλλάδιο: Η ημερίδα απευθύνεται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και σε όσους έχουν έντονες ανησυχίες γύρω από το συγκεκριμένο θέμα. Οι συμμετέχοντες θα φύγουν με ιδέες και τρόπους για το πώς μπορούν να ενθαρρύνουν τους μαθητές τους να προβληματιστούν πάνω στα ηθικά και πνευματικά ζητήματα που θέτουν τα γεγονότα του Ολοκαυτώματος, και πώς αυτά εφαρμόζονται στον σύγχρονο κόσμο.”
Οι “αποδομητές” στην πρώτη γραμμή Φυσικά “πρώτο όνομα” στην ημερίδα θα είναι η Μαρία Ρεπούση, βουλευτής πλέον της ΔΗΜΑΡ (αν και δεν φαίνεται η ΔΗΜΑΡ στο άμεσο μέλλον να ξαναβγάλει όχι μόνον την κ. Ρεπούση αλλά και οποιονδήποτε άλλο βουλευτή), εκπροσωπώντας το κίνημα των “αποδομητών” (όπως ονομάστηκαν).Αυτοί που υπερασπίζονται την αποδόμηση των ελληνικών εθνικών (κατ' αυτούς) μύθων, είναι η πρώτοι που θέλουν να εισαχθεί στην ελληνική παιδεία η εκτεταμένη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος. Γιατί; Ας αφήσουμε τον καθηγητή Κωνσταντίνο Ρωμανό να απαντήσει, όπως είχε κάνει ήδη από το... 2007 με κειμενό του στην εφημερίδα “Παρόν”:
Τι οφέλη προσδοκούν για τους μαθητές οι εισηγητές της «Holocaust Educatiuon» στα σχολεία μας; Κατ\' αρχάς ο κάθε δημοκράτης και ο κάθε ανθρωπιστής καταδικάζει τους υπεύθυνους για γενοκτονίες παγκοσμίως, επομένως και τους Ναζί για τη γενοκτονία των πολιτών εβραϊκής καταγωγής, αλλά και άλλων εθνοτικών -πολιτικών ομάδων εναντίον των οποίων στράφηκε η ναζιστική θηριωδία. Εμείς οι Έλληνες είχαμε τόσα θύματα από την πείνα, τα γερμανικά αντίποινα και την αντίσταση στις δυνάμεις του Άξονα, υποστήκαμε τέτοια καταστροφή των υλικοτεχνικών υποδομών μας, που άμεσα αναγνώρισαν οι λαοί της Ευρώπης τη μεγάλη συμβολή μας στον μέχρις εσχάτων αγώνα κατά του ολοκληρωτισμού.
Δεν λερώσαμε το όνομα μας, όπως άλλες χώρες, δια της συμμαχίας, άμεσης ή έμμεσης με τις δυνάμεις του Άξονα, Γιατί λοιπόν να συντρέξουμε, εξήντα χρόνια μετά τον Β\' Παγκόσμιο Πόλεμο, μια πραξικοπηματική εκπαιδευτική παρέμβαση η οποία καλλιεργεί την ενδοπροβολή ενοχικών συμπλεγμάτων στα παιδιά, υπονομεύοντας άμεσα την αυτοσυνειδησία και τη δημιουργικότητά τους; Ιδού τώρα η απάντηση των συντελεστών του περί ου ο λόγος βιβλίου για τα οφέλη της περί του ολοκαυτώματος διδασκαλίας: καταπολέμηση του «ρατσισμού», της «προκατάληψης», των «στερεοτύπων», της διάκρισης, του «αποκλεισμού», της παραβίασης των ανθρώπινων δικαιωμάτων (σελ. 181-182), της περιθωριοποίησης της «ετερότητας», του κυρίαρχου «εθνοκεντρικού αφηγήματος», της ελληνοκεντρικής ταυτότητας (σελ. 210).
Ανάδειξη της διαφορετικότητας, αποδοχή της ετερότητας, διαπολιτισμική κατανόηση κ.λπ. (σελ. 202). Δηλαδή: Δηλαδή ανελέητο ενοχικό αυτομαστίγωμα του Έλληνα, ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη μετάλλαξη της Ελλάδος, πραξικοπηματικά, σε ουδετεροεθνές κρατικό μόρφωμα, σε ένα δυνητικά συγκρουσιακό πεδίο ενωτικών διεκδικήσεων: Πρώτον, δημιουργείται η ρήξη της κοινωνικής συνοχής, με την ενθάρρυνση της λαθρομετανάστευσης (φαινόμενο μοναδικό σε ευρωπαϊκή κλίμακα) και την απουσία εθνικής μεταναστευτικής πολιτικής (immigration policy), δεύτερον, παγιώνεται πολυεθνοτικό πολιτικό καθεστώς δια της απονομής ίσων πολιτικών δικαιωμάτων στους νέους εποίκους (κατά τον ΟΗΕ η Ελλάδα θα έχει πληθυσμό 15 εκατ. το 2015!) και τρίτον ανακυκλώνεται το συνολικό γνωστικό περιεχόμενο της εκπαίδευσης, με κεντρικό άξονα τη «διαπολιτισμική» αγωγή.
Η τελευταία ελπίζεται ότι θα περιορίσει το συγκρουσιακό δυναμικό των ριζικών ανακατατάξεων στον -ακόμα- ελληνικό χώρο... Όπως διαφαίνεται από τους στόχους της, η «Διδασκαλία του ολοκαυτώματος» στα ελληνικά σχολεία μικρή σχέση έχει στην πραγματικότητα με τα ιστορικά παθήματα του εβραϊκού λαού. Χρησιμοποιείται προσχηματικά από τους συντελεστές της «Νέας Ιστορίας» (στο βιβλίο επαινούνται και τα πονήματα των γνωστών καθηγητριών Ρεπούση και Κουλούρη, σελ. 271,149, 164) για την προώθηση των ιδίων πάντα στόχων (όπως εν τω μετρώ ανεδείχθησαν στη δημόσια συζήτηση) της πολιτικής τους παρέμβασης.
Δεν νομίζω ότι μπορούμε να συμπληρώσουμε πολλά παραπάνω! Είναι δεδομένο ότι η συγκεκριμένη άποψη των αποδομητών έχει πλέον, με την αμέριστη υποστήριξη και συμπαράταξη της Νέας Δημοκρατίας επικρατήσει πλήρως. Αξίζει εδώ να θυμίσουμε μία συζήτηση του 2013, μεταξύ της κ. Ρεπούση και του τότε υφ. Παιδείας Σ. Κεδίκογλου, μετά από ερώτηση της πρώτης σχετικά με την “διείσδυση” στα σχολεία των ιδεών της Χ.Α..
Απαντώντας ο υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλου δήλωσε ότι: «δεν μένουμε αδιάφοροι, υλοποιούμε δράσεις και είμαστε σε εγρήγορση για την σωστή πολιτική διαπαιδαγώγηση των μαθητών με στόχο την θωράκιση απέναντι στις ναζιστικές ιδέες και πρακτικές της εποχής μας. Συμμεριζόμαστε το πρόβλημα και βούλησή μας είναι τα φαινόμενα ρατσισμού, ξενοφοβίας και βίας να τα αντιμετωπίσουμε. Η εισαγωγή στο Λύκειο του μαθήματος της Πολιτικής Παιδείας, θα συμβάλλει σημαντικά στην διείσδυση των απόψεων αυτών. Έχουν δοθεί οδηγίες ώστε να προλαβαίνουν οι μαθητές να διδάσκονται επαρκώς τα κεφάλαια του μαθήματος της Ιστορίας που αφορούν στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και τα εγκλήματα του Ναζισμού, το Ολοκαύτωμα κλπ.
Ωστόσο, η Ρεπούση δεν έμεινε ευχαριστημένη από τον ζήλο του υπουργείου, γιατί δεν προβλέπει τίποτα για την καθεστωτική προπαγάνδα στα δημοτικά και τα γυμνάσια: «Δεν είναι αρκετά τα μέτρα αυτά. Τι γίνεται με το γυμνάσιο και το δημοτικό;. Τα παιδιά δεν ξέρουν τι σημαίνει ούτε φασισμός, ούτε ολοκαύτωμα, ούτε στρατόπεδα εξολόθρευσης». Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, η Νέα Δημοκρατία – η οποία άλλωστε επί υπουργείας Μ. Γιαννάκου – Κουτσίκου ήταν αυτή που έφερε στην επιφάνεια την Ρεπούση – το μοναδικό που κάνει είναι να εφαρμόζει ότι ζητούσε η αριστερά 4-5 χρόνια πριν. Και η μόνη τους διαφωνία βρίσκεται στο πόσο “γρήγορα” θα εφαρμοστούν αυτά που ζητά η αριστερά! (ΔΛΔ ΤΑ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ!!!) Δημήτρς Παπαγεωργίου www.elora.gr
Σ. Κεδίκογλου ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ? Κομμουνιστικά εγκλήματα στην Ελλάδα (ΚΚΕ, ΕΑΜ, ΕΛΑΣ, ΔΣΕ, ΟΠΛΑ, ΕΠΟΝ) ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 80% ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ! ΣΑΝ ΕΣΑΣ ! ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΕΒΡΑΙΚΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ,
όταν έχεις μόνο τσοπάνηδες, αποκτήσαμε ΚΑΙ …εργατικό παύλα εβραϊκό κίνημα!!!,,Όλα τα Κομμουνιστικά Κόμματα της Ευρώπης ιδρύθηκαν από σιωνιστές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου